Termin nær første skoledag :(

søvnlø

Betatt av forumet
Nå er jeg egentlig litt fortvilet. For, ikke nok med at Jeg har termin 15 august, men jeg har en som starter i 1 klasse 19 august. Og må si at jeg får lyst til å grine ved tanken på at jeg ikke får til å bli med på første skoledag :( Å så har jeg 2 til som skal starte i ny barnehage den 19... Sykehuset jeg må føde på er 1 time unna. Jeg har født 2 på terminsdagen, 1 6 dager før, mens siste mann kom 12 over...
Noen som har forsøkt noen "føde hjelp" for å få fortgang på fødsler??? Jeg testet ut lakserolje på hun som kom 6 dager før... er litt beskymrett over at jeg kanskje ikke rekker over alt :(

Kan skjønne dilemmaet ditt, men er det så lurt å stresse, og bruke ting for å få ut babyen før termin? Er jo en grunn til at de kommer når de kommer..(?)

Sliter med de samme tankene! Har også 1klasse gutt 19 august, og termin 22 :/ vil så veldig gjerne få med meg skolestart en til guttungen. Synd man ikke kan bestemme selv når mageboerne skal melde sin annkomst.

Skjønner dilemmaet, er jo desverre ikke så mye man kan gjøre med naturens gang.. Krysser fingrer for at det ordner seg!!!

Hvis dere ikke skulle rekke 1.skoledag så få hvertfall noen til å filme for dere. Alltid hyggelig å ha en film av den stolte 1.klassingen :)

Blir fint å ha det på film for han senere. Men blir ikke det samme for meg. Men det er en super idee;-)

Back
Topp