Termin nær første skoledag :(

søvnlø

Betatt av forumet
Nå er jeg egentlig litt fortvilet. For, ikke nok med at Jeg har termin 15 august, men jeg har en som starter i 1 klasse 19 august. Og må si at jeg får lyst til å grine ved tanken på at jeg ikke får til å bli med på første skoledag :( Å så har jeg 2 til som skal starte i ny barnehage den 19... Sykehuset jeg må føde på er 1 time unna. Jeg har født 2 på terminsdagen, 1 6 dager før, mens siste mann kom 12 over...
Noen som har forsøkt noen "føde hjelp" for å få fortgang på fødsler??? Jeg testet ut lakserolje på hun som kom 6 dager før... er litt beskymrett over at jeg kanskje ikke rekker over alt :(

Uff ser problemet ditt. Du kan høre om jm kan strippe deg? Det kan funke hvis du er veldig moden. Ikke alle som gjøre det, men du kan jo fortelle om situasjonen i god tid evt?

Samme problemet her.. Termin 16 august.. Og mellomste skal begynne i førsteklasse i august..
Kanskje jeg prøver å sette i gang fødsel selv denne gangen også :p

Jeg har termin 19. august, og har også førsteklassing til høsten! Bor bare 15 min fra sykehuset, så jeg håper inderlig jeg får med meg første skoledag!

Har hørt at sex faktisk kan utsette fødsel?

Sæd inneholder visstnok små mengder "modingsstoffer", altså de samme stoffene de bruker når de setter i gang fødsel på sykehuset. Har jeg lest da... Skal se om jeg finner en kredibel kilde ;)

Uff ser problemet ditt. Du kan høre om jm kan strippe deg? Det kan funke hvis du er veldig moden. Ikke alle som gjøre det, men du kan jo fortelle om situasjonen i god tid evt?
Kan jeg spørre hva det vil si og bli strippet? Hvordan foregår det? :-)

Sæd inneholder visstnok små mengder "modingsstoffer", altså de samme stoffene de bruker når de setter i gang fødsel på sykehuset. Har jeg lest da... Skal se om jeg finner en kredibel kilde ;)

Ja, det har jeg også hørt :)
Men leste en svensk undersøkelse, der fleste parten som prøvde dette fikk utsatt fødsel... For det skal meget store doser til for at det skal kunne tilsvare modningstabelettene?
Kan være jeg er helt på bærtur altså :p skal se om jeg finner det jeg leste ;)

Ja, det har jeg også hørt :)
Men leste en svensk undersøkelse, der fleste parten som prøvde dette fikk utsatt fødsel... For det skal meget store doser til for at det skal kunne tilsvare modningstabelettene?
Kan være jeg er helt på bærtur altså :p skal se om jeg finner det jeg leste ;)

Det sies vel at man skal ha minst 3 doser på kort tid, med jevne mellomrom, så samboeren min har meldt på denne :p

Ellers husker jeg fra sist forum at grøt med masse kanel ble prøvd iallefall.. Jeg er av den oppfatning av at de kommer når de kommer, synes det er risky å gjøre ting som ikke er anbefalt for å sette i gang fødsel,det er jo en grunn til at det frarådes tenker jeg..

Men selv om det ikke setter i gang fødselen, så er det rart om den skal bli utsatt?

Jeg er den som ikke tør prøve sette i gang selv. Har hørt for mange skrekkhistorier. Selv kom begge mine dagen etter stripping. Så det funket for meg:)

Jeg har også skolejente 19 august og visst legen på sykehuset hadde riktig så har jeg termin 20 august eller noe sånn men stresser ikke. Skjer det når hun begynner på skolen så får mannen ta første skoledag med hun :) Men regner med at enten kommer jeg til å gå overtid eller så kommer babyen gjerne før :) Tar det som det kommer :)

Back
Topp