Termin mai/juni

MsMaya

Blir kjent med forumet
Hei alle sammen og gratulerer med spirene.[;)]
Jeg er altså også havnet i lykkelige omstendigheter! Klaffet i 2 pp.
Jeg er nå i den situasjonen att jeg regner med att bebisen vår melder sin ankomst i juni, men jeg har termin 30.05.06 i følge babyverden. [:D] Gleder meg til og bli kjent med dere som skal ha på ca samme tid!!

Klemmer fra meg

Heisann MsMaya!
Ville bare si at jeg også har termin i mai.....dvs har ikke vært hos noen lege eller noe ennå, men har fått pos gravi-test og i følge babyverden.no skal terminen være rundt 19. mai..... [:)]

Hvordan fikk du den "baby-gaga.com" in på siden din? Gikk inn der, men fikk beskjed om å skrive inn en kode....??!! Ogsp skald et legges til at jeg ikke er noe data-geni! Men den er jo så artig!!

Hei hei alle dere som har termin i mai.. Lykke til jeg har termin 20:mai,vis alt går som det skal selvfølgelig. å det håper jeg det gjør for dere å.[:D]

Hei, jeg er en 24 åring student som er gravid for første gang. Har termin mellom 21. mai ifølge babyverden.no. Tiden snegler seg av gårde, men tørr ikke få opp forventninger ennå. Håper alt går bra! Vi får krysse fingrene for alle på forumet!

Ønsker du ticker, gå inn på baby-gaga.com eller lilypie.com. Sett din termindato og velg utseende på ønsket ticker. Deretter velger du denne (dobbelt muse klikk) og du vil da få opp en skjerm med internett-koder (jeg valgte html varianten). Denne kopierer du og limer inn i ditt felt for signatur på profilsiden for forumet i babyverden. Hak av for å vise signatur. Håper dette var forståelig!

Innmari morsomt å skulle forklare og ikke få det til selv [8|]. Noen som kan hjelpe?

velg den koden som begynner på [url=...

Takk for hjelpen! Da prøver jeg igjen. [;)]

Back
Topp