Termin kalkulator ??

InLoveAndIHateIt

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Altså, når jeg regner første dag i siste mens med bv sin termin kalkulator. Å 30 dagers sykluser. Så regner den at jeg er 5+3 med termin 2 januar. Men når jeg registrerte graviditeten på bv appen. Regner den at jeg har termin 1 januar og er 5+5 på vei? Hvilken er liksom riktig?? Å hvordan kan en dag gjør meg to dager lenger på vei?

Litt usikker. Jeg får forskellig når jeg legger inn eggløsnings dato og første dag i siste mens dato. (Siste menstruasjonen min kom 3 dager for seint, så da kan datoen være alt mellom 6 og 9. Januar. Jeg regner 7. Januar fordi det er fra eggløsningen. Men vi får se hva legen sier på kontroll :)

Får forskellig på ulike termin kalkulatorer også :P

Litt usikker. Jeg får forskellig når jeg legger inn eggløsnings dato og første dag i siste mens dato. (Siste menstruasjonen min kom 3 dager for seint, så da kan datoen være alt mellom 6 og 9. Januar. Jeg regner 7. Januar fordi det er fra eggløsningen. Men vi får se hva legen sier på kontroll :)

Får forskellig på ulike termin kalkulatorer også :P

Hehe, ja.. Jeg har fått termin alt fra 28 desember til 2 januar på disse forskjellige :) så blir greit å se hva legen sier eller ultralyd Ettervært.

Back
Topp