termin januar

AS

Glad i forumet
hei. jeg lurer på hvor store ungene deres var ved ultralyd? bpd? mad? og femur? ...har termin 28 januar og venter en liten jente.[:)]

Husker ikke tallene.. Men jeg var for to uker siden.. Da var hodet nederst på normalen og magen midt på normalen.. På det skjemaet altså.. Det ligger på sykehuset nå, så jeg kan ikke sjekke det opp heller..

Den er grei...glemte jo å skrive målene til jenta mi... bpd 43, mad 41 og femur 29. Syns femur hørtes veldig langt ut..

Aner ikke hva det er jeg.. *kremt* Å målene sier meg ingenting dessverre.. Fikk bare forklart av en lege hva de mente når de sa at hodet var lite i forhold til kroppen.. Å da viste han meg på det skjemaet.. Jeg har termin 31.. 3 dager igjen[:D]

Aha.. Ja, det var femur jeg ikke visste.. Men det ble bare målt på første UL.. Det har jeg ikke sjans å huske..

Har ikke vært på ultralyd siden uke 18 jeg... Ikke så mange som skriver på forumet i kveld? Er inne for første gang...merker jeg begynner å kjede meg nå i slutten av permisjon... så jeg fant ut at det var like greit å begynne å delta i diskusjonene, slik at kanskje dagene går litt fortere mens jeg venter...[8|]

Er ikke så mye i helgene nei.. Men det er jo mest på generell diskusjon da.. Der det skjer[8D] Dessuten så stenger de jo forumet klokka 00.00.. Skal oppgradere serverne..

Ok, greit å vite...får prøve å delta i de samtalene etterhvert da....

Er ekstremt vanedannende og avhengighetsskapende dette forumet.. Så er du advart[8D]

ja, merker jeg kan bli sittende....
Har akkurat lest litt om de målene, så jeg ble super interressert i å sammenligne med andre som var på ultralyd i uke 18.... har allerede sammenlignet med noen venninner, men det er ingen som har så stort femur mål som jenta mi...og da lurer jeg litt på om hun blir ekstremt langbeint eller hva?
Hvordan går det med riene da? Håper det snart setter igang hos meg også...syns det virker temmelig trangt inne i magen min nå....[:D]

De har avtatt i smerte, men ikke i sammentrekning.. Jeg tror ikke det er rier direkte, men kanskje et forvarsel.. Håper det er over snart hvertfall[:)] På svangerskapsforumet vil du nok få flere svar ang UL.. Der husker de bedre også[8D]

Hvor er den generelle diskusjone? Er det nederst i høyre hjørne på hovedsiden til babyverden? Og hvordan starter jeg en ny diskusjon/ emne der?

Neida.. Den er rett oppfor her! Trykk bare på "alle forum" så finner du den.. Du starter på samme måte som du startet her[:)]

Back
Topp