Termin januar 2024?

nuten

Andre møte med forumet
Lest så mye her inne, både mens vi har prøvd og nå når endelig testen viste positiv for en uke siden. Så mye nyttig og beroligende!:) Men med uregelmessig mens så er det vanskelig å vite hvor langt. Alt mellom 5-7 uker.. venter i spenning på første lege time til uken. I går startet det med små blødninger, og de har fortsatt litt mer i dag. I dag kom det også litt smerter/murringer. Tok kontakt med lege oget besøk på legevakten i dag. Lite berolige dekom med der, annet enn vent å se Ann. Og forbered deg på å miste..:(
Noen som har vært borti dette og det har gått bra? Trenger litt solskinn her :)
 
Jeg har ikke erfaring rundt dette, men tenker på deg og håper det går bra :Heartred
 
Lest så mye her inne, både mens vi har prøvd og nå når endelig testen viste positiv for en uke siden. Så mye nyttig og beroligende!:) Men med uregelmessig mens så er det vanskelig å vite hvor langt. Alt mellom 5-7 uker.. venter i spenning på første lege time til uken. I går startet det med små blødninger, og de har fortsatt litt mer i dag. I dag kom det også litt smerter/murringer. Tok kontakt med lege oget besøk på legevakten i dag. Lite berolige dekom med der, annet enn vent å se Ann. Og forbered deg på å miste..:(
Noen som har vært borti dette og det har gått bra? Trenger litt solskinn her :)
Eg fekk blødning 6+0, kom ved kvart dobesøk i ca 6 timar. Murringar og skarpe stikk. Såg hjerteslag på ul to dagar etter :joyful:
 
Lest så mye her inne, både mens vi har prøvd og nå når endelig testen viste positiv for en uke siden. Så mye nyttig og beroligende!:) Men med uregelmessig mens så er det vanskelig å vite hvor langt. Alt mellom 5-7 uker.. venter i spenning på første lege time til uken. I går startet det med små blødninger, og de har fortsatt litt mer i dag. I dag kom det også litt smerter/murringer. Tok kontakt med lege oget besøk på legevakten i dag. Lite berolige dekom med der, annet enn vent å se Ann. Og forbered deg på å miste..:(
Noen som har vært borti dette og det har gått bra? Trenger litt solskinn her :)
Har ikke erfaring selv, men har hørt at småblødninger er helt normalt i et svangerskap så tidlig :Heartpink Har du tilgang til privat ultralyd? Det kunne kanskje vært et betryggende alternativ for deg å se om alt ser greit ut, og evt. Se hjerteslag hvis du er rundt 7 uker på vei.
 
Hadde små blødninger og murringer rundt uke 6 forrige svangerskap. Varte ca 2 dager før det tok slutt. Var sikker på at jeg mistet, men fikk se et bankende hjerte på tidlig UL i uke 7. Veldig tøft når det står på! Håper at alt går bra for deg, det er fortsatt mye håp :Heartred
 
Jeg fikk masse blødninger i forrige svangerskap. Men ungen levde.
Jeg har begynt å blø nå også i svangerskapet. Men så hjerte på ul her om dagen. Så holder motet oppe. Og jeg så en blodsekk rundt baby. Så jeg vet hvorfor jeg blør.
Masse lykke til ❤️
 
Jeg har fått time til tidlig ultralyd til torsdag, det var det første ledige di hadde nå, med sykdom og for lite folk på jobb så krysser fingrene frem til da, og håper at det bare er en normal blødning. Hun sa i går at livmormunnen fortsatt var lukket og at det var et godt tegn
 
Har ikke erfaring selv, men har hørt at småblødninger er helt normalt i et svangerskap så tidlig :Heartpink Har du tilgang til privat ultralyd? Det kunne kanskje vært et betryggende alternativ for deg å se om alt ser greit ut, og evt. Se hjerteslag hvis du er rundt 7 uker på vei


Ble henvist til tidlig sjekk og ultralyd på torsdag. Så da krysser jeg fingrene. Kjenner ikke at jeg er kjempe stressa rundt det. Men er jo selvfølgelig redd for at følelsen på at alt er normalt, er feil :( så håper på det beste. Symptomene mine blir ikke mindre iallfall :hungover: så håper det er er godt tegn :)
 
Ble henvist til tidlig sjekk og ultralyd på torsdag. Så da krysser jeg fingrene. Kjenner ikke at jeg er kjempe stressa rundt det. Men er jo selvfølgelig redd for at følelsen på at alt er normalt, er feil :( så håper på det beste. Symptomene mine blir ikke mindre iallfall :hungover: så håper det er er godt tegn :)
Det er nok et godt tegn ja :Heartpink Krysser fingrene for deg, masse lykke til på torsdag!
 
Back
Topp