Termin ift babyens størrelse

timeflower94

Forelsket i forumet
Februarlykke 2022❄️
Stjerneskuddene 2024
Hei dere!
Jeg har spurt om dette før. Jeg er ganske så sikker på når min eggløsning var. På tidlig ultralyd ble vi satt frem en uke, og nå på OUL ble det konstatert at det stemte med babyens størrelse. Likevel lurer jeg på hvordan det er mulig når jeg vet så godt når eggløsning var... I følge eggløsning skulle vi nemlig vært seks dager etter den terminen som nå har blitt satt. Noen som har noen innspill på dette? Alt annet så forøvrig bra ut, ingen avvik :)
 
Det kan ta opp til flere dager for at egget fester sdg i livmorveggen. ;)
 
Jeg ble også satt frem med 4 dager. Baby har målt større på alle ultralyder vi har vært på. Dette er ivf baby så jeg er 100 % sikker på "eggløsning". Jeg fikk dog veldig tidlig positiv test (8dpo og aldri sett så sterke tester så tidlig). Så jeg tror baby festet seg tidlig og derfor gir utslag i at han er noe større. De ville ikke endre termin selvom baby er ivf
 
Jeg ble også satt frem med 4 dager. Baby har målt større på alle ultralyder vi har vært på. Dette er ivf baby så jeg er 100 % sikker på "eggløsning". Jeg fikk dog veldig tidlig positiv test (8dpo og aldri sett så sterke tester så tidlig). Så jeg tror baby festet seg tidlig og derfor gir utslag i at han er noe større. De ville ikke endre termin selvom baby er ivf
Ja, det kan jo kanskje være en grunn! Kanskje uansett bedre med større baby enn med mindre baby? Ingenting i veien med veksten liksom!
 
Ja, det kan jo kanskje være en grunn! Kanskje uansett bedre med større baby enn med mindre baby? Ingenting i veien med veksten liksom!
Nei heller større enn mindre :) det virker ikke som de bryr seg noe om det ivertfall så tror ikke vi trenger å legge annet enn positive tanker i det:D
 
Back
Topp