Termin idag

Linkii

Forelsket i forumet
Da er termin dagen her og jeg kjenner "angsten" begynner å ta meg.

Forrige fødsel gikk jeg 12 dager på overtid og ble satt igang. Det eneste jeg ønsker denne gangen er at fødselen starter av seg selv <3 Ingen tegn til modning.

Hvordan går det med dere andre? Kjenner dere noe?

Noen som gikk på overtid med første hvor nr 2 kom av seg selv? :)

Føler med deg! Hadde termin i går og ingen tegn på fødsel her heller :( ble satt i gang sist pga morkakesvikt i uke 37+4. Har virkelig ikke lyst til å bli satt i gang igjen da det var en grusom og lang fødsel.

Krysser fingre og tær for deg:Heartred

Føler med deg! Hadde termin i går og ingen tegn på fødsel her heller :( ble satt i gang sist pga morkakesvikt i uke 37+4. Har virkelig ikke lyst til å bli satt i gang igjen da det var en grusom og lang fødsel.

Krysser fingre og tær for deg:Heartred

Takk i lige måde!! Nei det er så kunstig å bli satt igang.. Følte kroppen bare jobbet imot meg istedenfor med meg :/ Masse lykke til med fødselen <3

Takk i lige måde!! Nei det er så kunstig å bli satt igang.. Følte kroppen bare jobbet imot meg istedenfor med meg :/ Masse lykke til med fødselen <3

Samme her! Kroppen var ikke moden i det hele tatt og bare jobbet helt i mot. Håper virkelig å slippe det nå!

Tusen takk og i lige måde :Heartred

3 dager over her og med de to andre så kom de dagen før termin...skikkelig kjipt.
Prøver ikke å tenke så hardt og heller ta dag får dag. Lettere sagt en gjort når jeg nesten leter etter tegn til start av fødsel eller vondter.
Han lurte meg skikkelig i går, satt i sofaen å pustet meg igjennom noen harde rier (trodde jeg). Så ga det seg etter en time...da ble jeg snurt.

3 dager over her og med de to andre så kom de dagen før termin...skikkelig kjipt.
Prøver ikke å tenke så hardt og heller ta dag får dag. Lettere sagt en gjort når jeg nesten leter etter tegn til start av fødsel eller vondter.
Han lurte meg skikkelig i går, satt i sofaen å pustet meg igjennom noen harde rier (trodde jeg). Så ga det seg etter en time...da ble jeg snurt.

Hehe skjønner at du ble snurt da.. Liten luring <3 Han kommer sikkert snart.. Tydelig at kroppen din jobber da <3

Forrige fødsel gikk jeg 12 dager på overtid og ble satt igang. Det eneste jeg ønsker denne gangen er at fødselen starter av seg selv <3 Ingen tegn til modning.

Kjenner følelsen. Ble igangsatt 10 dager på overtid med førstemann (får jo gå maks 11 dager over, og det traff en helgedag ;-)). Har også tenkt at jeg vil slippe igangsetting, og få oppleve at fødselen starter selv osv denne gangen. Men nå må jeg av helsemessige årsaker settes i gang i uke 38 om ikke noe skjer før da, og det er det jo lite sannsynlig at det gjør.. Menmen, jeg slipper å gå over termin da i alle fall!

Tror det er fornuftig å slappe av og senke skuldrene så godt man klarer. Er man stressa og styrer mye får ikke kroppen ro, og har lest at da avventer kroppen fødselen. Aner ikke om det er sant. I forrige runde var jeg så utålmodig, ordnet og styrte på hjemme, gikk lange turer med hunden osv i håp om at det skulle få det i gang. Tror det hadde motsatt effekt :laughing002

Hehe skjønner at du ble snurt da.. Liten luring <3 Han kommer sikkert snart.. Tydelig at kroppen din jobber da <3

Skikkelig luring ja...hehehe, ja den gjør det. Kunne bare ha jobbet litt raskere spør du meg:p

Jeg har også stor tro på at fødselen inntrer når vi slapper av :)
Ikke når vi stresser med all verdens ting :)

Jeg går ALTID over termin, og nå er det 5 dager til termin denne gang. Jeg har gått max overtid med dem 3 siste så... jeg er ikke akurat optimist nå med nr 6. Dvs litt håp har jeg nå:p For denne er festet dypt nede i bekkenet, og legen klarte ikke å Rikke på hodet :D

5 dager over termin og gått med masse tegn i flere uker uten at det går skikkelig i gang!
Håper du slipper å bli igangsatt, for meg blir det første gang jeg blir satt i gang om han ikke kommer av seg selv i løpet av helga..

Forfør mannen og ha masse sex! Og gå turer. Evt. kan man jo prøve modningsakupunktur (ikke bevist at det virker men skader jo ikke å prøve).

Krysser fingrene for at dere føder snart alle dere som har passert termin!! ❤️❤️❤️

Om det er noen trøst får dere tenke at barna deres bare blir større og sterkere mens dere venter. Jeg fødte ei veldig lita jente 4 dager før termin sist. Hun hadde blant annet åpen ductus som er vanligst blant premature, og selv om hun absolutt ikke var prematur tror jeg hun bare hadde hatt godt av å bli inni magen litt til. Fått litt mer «valpefett» og kanskje ductus hadde lukket seg også.

Men forstår godt at det er frustrerende å gå over altså ❤️

Forfør mannen og ha masse sex! Og gå turer. Evt. kan man jo prøve modningsakupunktur (ikke bevist at det virker men skader jo ikke å prøve).

Krysser fingrene for at dere føder snart alle dere som har passert termin!! ❤️❤️❤️

Morsomt at du sier det. Mannen er så gira på å ha sex, men jeg føler meg som en flodhest. Må liksom ta meg sammen for å ikke le, føler meg som en fjorten år gammel pike :P Men kan jo gi det et forsøk ;)

Morsomt at du sier det. Mannen er så gira på å ha sex, men jeg føler meg som en flodhest. Må liksom ta meg sammen for å ikke le, føler meg som en fjorten år gammel pike :p Men kan jo gi det et forsøk ;)
Du får si til han «You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel“

;) :D

Første kom 11 dager på overtid. Startet av seg selv, men fikk drypp, de tok vannet osv. Ungen skulle ut den dagen.
2 mann kom 3 dager før termin
3 mann 3 dager etter.

Så det er håp for deg :)
Må også si at alle mine har blitt enklere for hver gang. Spent på hvordan det blir denne gang

Morsomt at du sier det. Mannen er så gira på å ha sex, men jeg føler meg som en flodhest. Må liksom ta meg sammen for å ikke le, føler meg som en fjorten år gammel pike :P Men kan jo gi det et forsøk ;)

Haha - kjenner følelsen, ikke særlig elegant [emoji23] må har mannen her betennelse i skuldrene etter alt for mye jobb i huset, så tror vi er for lite elegante begge to til å finne på slikt [emoji23]

Back
Topp