Termin idag...

*håper

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Har termin idag å vil bli ferdig!!! De to første barna mine er født før termin så er sikkert ekstra utålmodig pga det. Begge fødslene startet på natta så hver morgen jeg står opp føler jeg at nå kan det jo ikke bli noe før neste natt. Huff...vil føde NÅ!! :)

Krysser fingrene for at det skjer noe for deg snart :) Gikk selv tre dager over sist, det er tre lange dager :( masse lykke til!

håper det snart skjer noe :) Krysser for deg :)

Nr tre er vel en luring sies det! Lykke til ;) Håper du slipper å vente for lenge! Kanskje har du født alt?

Har ikke født enda:/ Dag 2 på overtid. Mange som sier at nr3 er en luring, så stemmer vel det ;) ingen tegn til fødsel heller...

Gikk 10 dager over sist!! Krysser alt for at prinsen kommer før denne gangen :)

titter inn fra februar her :D krysser fingrene for deg at fødselen starter snart så du får møte den lille :)

Har ikke født enda:/ Dag 2 på overtid. Mange som sier at nr3 er en luring, så stemmer vel det ;) ingen tegn til fødsel heller...
Huff da! Jeg gikk 14 dager over med nr 2 og 5 dager med nr 1, så jeg vet hvor slitsomt det kan være å gå over. Krysser fingrene for at du snart kommer i fødsel!

Back
Topp