Termin idag...

*Milli*

Flørter med forumet
Men istedenfor så sitter jeg nå med verdens vakreste og snilleste Linnea i armene:) Linnea kom til verden på Kk lørdag morgen den 12 mai:) hun var 3140g og 49 cm! Jeg er så glad og takknemlig over å endelig få være tobarnsmamma:) Jeg har ikke vært særlig aktiv her inne,formen har vært elendig i svangerskapet og overskuddet har ikke vært tilstede,men jeg har vært innom å lest litt innimellom,så jeg vil bare gratulerer alle som har fått babyene sine og ønske de som nærmer seg lykke til:):)

Så herlig å ha kommet i mål og ha fått belønningen for et tøft svangerskap :) Gratulerer så mye, og kos dere!

Gratulerer så mye!:)

Gratulerer så mye, håper dere koser dere masse! 

gratulerer så mye   da lå vi på kk sammen ;) 

Tusen takk:):)vi koser oss kjempe masse:)

LadyOnHeels skrev:

Ja!!det ser jeg at vi gjorde:):)jeg lå på storken denne gangen og reiste hjem dagen etter:) hvor lå du? Kjempe fint navn på jenten din forresten:)

*Milli* skrev:

LadyOnHeels skrev:

Ja!!det ser jeg at vi gjorde:):)jeg lå på storken denne gangen og reiste hjem dagen etter:) hvor lå du? Kjempe fint navn på jenten din forresten:)

jeg lå på barsel 2 fra 11-13mai :) jeg var hun som vandret rundt i gangene med mørk blå morgenkåpe fra hm med matchende tøfler ;p hehe

Gratulerer så mye:)

LadyOnHeels skrev:

*Milli* skrev:

LadyOnHeels skrev:

jeg lå på barsel 2 fra 11-13mai :) jeg var hun som vandret rundt i gangene med mørk blå morgenkåpe fra hm med matchende tøfler ;p hehe

Hehe,synd vi ikke vandret på hverandre i gangene da!!jeg var kun oppe på storken denne gangen!!

Back
Topp