Termin idag! !

Zera

Forumet er livet
Og i følge bv har jeg da føddt..
Jeg kan godt gå å sjekke senga eller noe å se om der ligger en baby, men er ganske så sikker på at det er en baby som ligger i sparker meg inni magen nå

Gratulere til alle andre som har termin idag ! !

Må neste slenge med et mage bilde Har aldri hatt magen på termin dagen min før jeg.. hehe

oioioi.. Da er det nok ikke lenge til det skjer noe, tenker jeg;)
Så fin mage du hadde![:)]

Nei,nå er det bare en stor vente lek[:)]

Takk skal du ha.. Føler den er så liten i forhold til magen jeg hadde med jentene.. Men i veia er den fordiom.. hehe[8D]

Så nydelig (liten?) mage du har[:)]

Nå er det nok ikke lenge til du har babyen her tenker jeg[:)] Lykke til[:)]

ORIGINAL: Zera

Takk skal du ha.. Føler den er så liten i forhold til magen jeg hadde med jentene.. Men i veia er den fordiom.. hehe[8D]

Jeg skulle akkurat til og skrive det...At den må nå være mye mindre nå en det den var sist gang...
Men veeeeldig fin mage da....Spennende dager og timer i møte du...Kose deg masse...Blir koselig med ny baby i hus tenker jeg [:)]

vi får nå håpe det ikke er mange dagene til det kommer ut en liten skjønning[:)]

ORIGINAL: Hope4 med ny spire

ORIGINAL: Zera

Jeg skulle akkurat til og skrive det...At den må nå være mye mindre nå en det den var sist gang...
Men veeeeldig fin mage da....Spennende dager og timer i møte du...Kose deg masse...Blir koselig med ny baby i hus tenker jeg [:)]

Jeg og tenkte at den så så liten ut :) Men nydelig var den uansett <3
Håper lille babyen kommer snart da!

ja,men den har blitt mindre de siste dagene da..

Folk har fått SJOKK de siste dagene når jeg har sagt når terminen min er.. "Og så går du HER??? hadde jeg ALDRI orket" osv osv.. hehe
Som jeg sier, ungen kommer når den kommer, jeg har Tuva å tenke på, og da så lenge kroppen sier "ok" så kommer jeg til å finne på ting med Tuva...
Babyen kommer når den er klar[:)] Håper det er snart da[;)]

Nydelig mage, og syns den ser mindre ut nå :) Da har nok den lille lagt seg godt ned og er klar for "utfarten".

Sender eventuelle rester av fødestøv fra mine fødsler din vei og krysser fingrene for at "vondtet" kommer fort fort fort :) Vil jo se oppdatering på face om at den lille har kommet + se bilder.. [:D][:)]

Kjempe fin mage! [:)] Masse lykke til fra meg og Matheo[:D]

WHAT!!!! Har u ruga ferdig alt[8D] Syntes ikke det er lenge siden du fortalte at du var gravid igjen jeg.. Hhehehe... men nå er h*n her snart...Lykke til vidre.[:)]
Nydelig mage du har. [:)]

så nydelig termin mage du har. jeg håpa du skulle knipe igjen til jeg var hjemme fra ferie og det klarte du.

du kan slippe opp litt nå...kanksje ungen ramler ut[8D]

tok bilde på terminen min jeg også....5 timer etterpå gikk slimproppen og dagen etter dro vi på føden[8D] så ting kan skje når som helst.
ønsker deg masse lykke til[:)]

har straks 8 uker igjen og kjenner masse liv, føles som en evighet til terminen nå[&:]

ORIGINAL: *Prinsessa

så nydelig termin mage du har. jeg håpa du skulle knipe igjen til jeg var hjemme fra ferie og det klarte du.

tok bilde på terminen min jeg også....5 timer etterpå gikk slimproppen og dagen etter dro vi på føden[8D] så ting kan skje når som helst.

har straks 8 uker igjen og kjenner masse liv, føles som en evighet til terminen nå[&:]

nei gi dej a!!!!!
8 uker???
blitt av de andre??

en ting er at zera er tett oppi termin, men du å???
hvor blir tiden av??????????????????????????????????

Hjelpes hvor fort tia går! Lykke til[:)]

Oioioioi, spennende! [:D][:D] 

ORIGINAL: vw*engel

ORIGINAL: *Prinsessa

nei gi dej a!!!!!
8 uker???
blitt av de andre??

en ting er at zera er tett oppi termin, men du å???
hvor blir tiden av??????????????????????????????????

vi var nok forferdelig ville i senga i vinter haha....
ja huff den tida har gått fort...gått mye fortere denne gangen. ikke like spennende heller...hvis du skjønner. var jo gjennom dette i fjor haha...

Back
Topp