Termin idag, og....

squakky

Elsker forumet
i hele natt har jeg ligget med små rier. Våkna av storebror kl 1, og fikk ikke sove igjen før kl var 4. da sov jeg i to timer før jeg våkna av riesmerter.. 
Men etter at jeg sto opp så har det sakte men sikkert bare dabbet av! Åhr! Jeg som var sikker på at jeg skulle på sykehuset i løpet av den fine formiddagen! 

Å, STAKKARS deg! Det er akkurat sånn som jeg har hatt det i dag også og nå er jeg helt fortvila! Jeg er SÅ lei!

Ja, jeg er drittlei, og vil at riene skal komme ofte, lenge og gjøre kjempevondt! for da vet jeg at det skjer noe.. Dette her er bare tull..
Ikke har jeg lyst å gå noen plass heller.. Forrige fødsel så gikk vannet mitt først, og da rant det så inni helsiken masse, at det vil jeg ikke skal skje ute blandt folk :p

jeg er 40+6  i dag og har vært på fødestua med rier i 2 dager, men de ville bare ikke stå på og fortsette, alt for svake. Så har dratt hjem i går kveld, og går nå med 3-4 cm åpning og kan bare vente til det kommer ordentlige rier......
Så føler med dere, for vet hvordan det er, slittsomt og alt for spennende.
Håper vi føder snart!

Off, håper det skjer noe hos oss alle snart!

sender dere alle masse fødestøv***************************************************************************************************************************************
**************************************************************************************************************************************
**************************************************************************************************************************************

Har og termin i dag, men ingen baby. Har hatt masse murringer og menssmerter frem til nå :p
Får vaske litt lange vinduer :p

Huff, jeg gikk 8 dager over termin, så jeg føler virkelig med dere!!! Jeg vet hvor slitsomt og frustrerende det er!!! Sender over MASSE fødestøv!!!!!!!!!!!!

Uff, må være veldig frustrerende, sender dere masse fødestøv ********************************************************************************************************************************************

Jm strippa meg og jeg hadde 2 cm åpning og 1 cm livmorhals, så hun mente knøttet var ute til helga iallefall :-O men ikke noe mer jeg kan gjøre da.. Må vel bare pent vente som alle andre! Frustrerende når jeg var sikker på at det var igang..

Back
Topp