Termin idag! :-D

lillasmurf

Elsker forumet
Ja, da var dagen her, som jeg aldri hadde trodd jeg ville nå som gravid!!
Var såååå sikker på at jeg kom til å føde før termin -som jeg gjorde med storebror... Så feil kan man ta! :D
Har vært på min tredje akupunkturtime idag. Nålene i ryggen tok skikkelig tak, så må være lov å håpe at det skjer noe snart.;)
Seinere idag har jeg time hos jordmor. Spent på hva som gjøres der. Noe annet enn vanlig kontroll??
Er lite lysten på å gå i halvannen uke til før evt. overtidskontroll, så skal bl.a. ta opp det.

Ellers så er det nesten skyfri himmel, 22 grader og svak bris, så vi tar det ganske med ro, kattene og jeg.:p:cool:
Ønsker dere en fin dag!:cool05

Ønsker deg en fin dag også <3 :-)

Selv er jeg på tredje dag over ul termin, og menstermin i dag :-) Men jeg har ikke dårlig tid, vesla kommer når hun kommer, og det er ingenting som er mer sikkert enn at hun kommer! :-P Her er det overhodet ingen tegn til fødsel, alt er stille og rolig (bortsett fra sprellefisken der inne) så jeg belager meg på noen flere dager på overtid :-)

På min jm time på termindagen var det ikke noe ekstraordinært som skjedde annet enn at vi satt opp overtidskontroll på sykehuset.. Ellers synes jeg også det var lenge å gå før en ny kontroll, så jeg satt opp en ekstra time hos jm før overtidskontrollen :-)

Lykke til med innspurten, håper du slipper å vente så lenge da :-)

Har termin i dag eg og :) ingen tegn på noe her heller. Var hos jm på onsdag og hu gjorde heller ikkje noe utenom det vanlige. Fikk overtidskontroll 7 dager over , den 30 mai. Håper han har lyst å komme i mai då:) men vi har det ikkje travelt. Kommer når han kommer:)

Har også termin i dag :D men Prinsessa er fortsatt i magen, å hun trives veldig godt der tydeligvis. De to andre kom leenge før termin ( 17 & 11 dager før termin) men blir overtid denne gang :/ er sliten nå så vil ha henne ut :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp