termin i slutten av august og oul

mie84

Glad i forumet
Dere som har termin på slutten av august. Har dere fått time til oul og hvilken dato har dere fått itilfelle?

Eg må ringe og få timen flyttet til seinare, har termin 31.august og fikk time 18.mars, da er eg berre rett over 16 veker :/

Eg må ringe og få timen flyttet til seinare, har termin 31.august og fikk time 18.mars, da er eg berre rett over 16 veker :/

Hvis det viser seg å være for tidlig får du bare en ny time når du har vært der så det er nok ikke noe problem :)

Har enda ikke fått noe time til oul, men skal til gynekologen på onsdag for å ta en vevsprøve av livmorhalsen. Satser på at jeg får med en time til oul i skranken da. Ser ut som fleste parten har time på slutten av mars. Kanskje greit å holde seg hjemme i påsken da =) Er så spent på ultralyd timen!!!

har termin 28 august og ingen time til oul enda.

Har termin 29.08 og har fått oul 03.april. Skal på fosterdiagnostikk til torsdag, og forhåpentligvis er alt vel, men regner med at de ikke ser kjønn:)

Har termin 29 august og venter på brev i postkassen :)

Har termin 26 august og time til oul 25 mars :-)

Har termin 27 august, og venter på timen i posten. Henvisninga til oul ble sendt forrige tirsdag. Håper ikke jeg får time mellom den 25 mars og 2 april for da er vi bortreist..

Back
Topp