Altså, jeg har vært borti at det henger folk som hadde termin i denne mnd, men fødte i en annen, i tråden etter fødsel også, og at noen med termin en annen mnd kom inn i vår da babyen ble født før tiden. Slikt skjer, alle veier.
Men f.eks, de som ender opp med prematur fødsel pleier jo å bli i termingruppen sin likevel, der de har tilbrakt noen mnd med håp og gleder, så engstelse og innleggelse, mange som tenker på dem, også ender det med fødsel, og gruppen er nå gjerne fortsatt sterkt støttende, og man dropper jo ikke maigruppen da bare fordi ungen kom i februar, liksom.
Du får tenke og føle litt på hva du gjør, det gjør jeg.
Litt i påvente av legetimen, som sikkert insisterer på en annen termin grunnet min ikke-28-dagers-syklus, og tilslutt EL. Sånn med termin helt i månedsskiftet kan det slå begge veier det.
(Ikke minst har jeg av idiotiske, personlige grunner mer lyst at ungen kommer i januar, jeg har allerede en født i februar, de kan jo få hver sin mnd på bildekalenderen, hun deler allerede februar med fetteren på den vi gir til mine foreldre...Det blir ikke så store bilder med TRE av dem...)