Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker.Er det NHI sin terminkalkulator dere bruker? Den sier 6sept på meg, men noen apper har satt tidligere termin. Kommer nok før mtp familiehistorikken
Både NHI og Helseoversikt sier 28. august for min delEr det NHI sin terminkalkulator dere bruker? Den sier 6sept på meg, men noen apper har satt tidligere termin. Kommer nok før mtp familiehistorikken
Tidligere så har legene/sykehuset ignorert når jeg har fortalt om el-dato og kun gått ut fra mensdato. Det har ikke hatt så mye å si, men denne gangen fikk jeg el tidlig. FF estimerer termin 10.sept, mens FHI mener 15 Sept. Vurderer å lyve på meg noen dager tidligere mens, men det har kanskje ikke noe å si siden det uansett gjøres om på OUL?Sniker.
Sjekk at appene bruker 40+3 som svangerskapslengde, da det er dette som er den norske standarden som leger etc bruker.
Noen apper bruker f.eks 40+0
Tidligere så har legene/sykehuset ignorert når jeg har fortalt om el-dato og kun gått ut fra mensdato. Det har ikke hatt så mye å si, men denne gangen fikk jeg el tidlig. FF estimerer termin 10.sept, mens FHI mener 15 Sept. Vurderer å lyve på meg noen dager tidligere mens, men det har kanskje ikke noe å si siden det uansett gjøres om på OUL?
Hvis jeg setter siste mensdag 3.des (var egentlig 6.des) på NHI får jeg befruktningsdato den dagen jeg hadde EL. Det blir da kanskje mest riktig?
Jeg har hatt nær morkakesvikt før og er ganske redd for å gå over. I tillegg vil jeg også ta NIPT til rett tid, men det styrer jeg vel selv når jeg tar det privat. Antar de på klinikken du anbefalte tar hensyn til EL?
Jeg tenker at det ikke spiller noen rolle siden de estimerer ny termindato på OUL uavhengig av både mens og EL.Tidligere så har legene/sykehuset ignorert når jeg har fortalt om el-dato og kun gått ut fra mensdato. Det har ikke hatt så mye å si, men denne gangen fikk jeg el tidlig. FF estimerer termin 10.sept, mens FHI mener 15 Sept. Vurderer å lyve på meg noen dager tidligere mens, men det har kanskje ikke noe å si siden det uansett gjøres om på OUL?
Hvis jeg setter siste mensdag 3.des (var egentlig 6.des) på NHI får jeg befruktningsdato den dagen jeg hadde EL. Det blir da kanskje mest riktig?
Jeg har hatt nær morkakesvikt før og er ganske redd for å gå over. I tillegg vil jeg også ta NIPT til rett tid, men det styrer jeg vel selv når jeg tar det privat. Antar de på klinikken du anbefalte tar hensyn til EL?