Termin i juni!!

x1xj.elise

Betatt av forumet
Ja ¨nå har kvalmen gjort sitt inntog, men jeg kaster heldigvis ikke opp! Jobber 100% i en barnehage, så jeg har nok å henge fingrene i om dagene. To barn har jeg også, men jeg tror jeg er en type som trenger mye å gjøre for å få dagene til å gå rundt!!
Er rimelig trøtt når kl er åtte på kvelden men...det blir bedre etter uke 12. Er nå 7 uker og 1 dag på vei. Tickern min regner det nok andereldes!!!

Håper jeg kan få meg noen faste å skrive med her inne på babyverden. Artig å følge noen, og bli fulgt litt selv.

Så bare skriv i vei, er inne her på forumet daglig, så detta blir moro!!

J.elise[:D]

Hei. Gratulerer ! Jeg har også et barn fra før, og jobber i barnehage. Regner med at det blir travelt fremover. Gleder meg til å bli bedre kjent med deg og andre juni fødende..... Snakkes.

Hei el!!

Artig med svar fra deg!! Ja de sier juni er en fin mnd å føde i med tanke på sommern som er forran oss, og det blir ikke så mye styr med svære dresser till babyen.
Hadde du et fint første svangerskap?
j.elise

[:D]Hei el og j.elise![:D]
Jeg har også termin i juni (tror jeg) [8|]Gleder meg veldig og håper at alt går bra. [:D][;)]Jeg har en gutt fra før som blir 3 år i desember. [:D][:D][:D]
Har vært på ul og legen trodde jeg var 4-5 uker på vei. [8|]Men jeg skal på ny ul i neste uke, så da får jeg vite mer håper jeg.
Klem fra Tuppen.

Hei.

Aldri prøvd dette før... Er sjøl 6-7 uker på vei med nr.3 i rekka. Har etter egne beregninger termin 8juni. Fin tid. Eldstemann kom i slutten av mai, og det var utrulig kjekt med baby på sommeren.. Så heldige er vi som har termin på denne tida..[:)]
ORIGINAL: el

Hei. Gratulerer ! Jeg har også et barn fra før, og jobber i barnehage. Regner med at det blir travelt fremover. Gleder meg til å bli bedre kjent med deg og andre juni fødende..... Snakkes.

Heisann til både j.elise og el
Jeg jobber også i barnehage med termin i juni! Så rart. Gratulerer til dere begge to. Jeg har ingen barn fra før, så dette er spennende!!
Gleder meg til å bli bedre kjent med dere.
Ninnis[:)]

Hei Alle med termin ijuni!
Ser du MOe er fra MO i Rana. Det er jeg også!

Er vedlig kvalm for tida, men kaster ikke opp. Likevel er det grusomt, fordi jeg kommer meg ikke på jobb.

J.elise

Hei. Jeg hadde et flott svangerskap sist, men var veldig kvalm en periode. Spydde både morgen og kveld. Så var det plutselig borte og jeg var i superform. Jeg venter nesten på kvalmen... Når pleier en å bli kvalm egentlig ? Har fortrengt det..... [&:]

På meg kom kvalmen i ca. uke 7, kom som kastet på meg. Men jeg spyr heldigvis ikke, men er kvalm, nesten hele dagen, må spise hele tiden for å holde kvalmen i sjakk. Slitsomt. Og så er jeg utrolig trøtt og uopplagt. Har bare lyst å ligge på sofaen og slappe av hele dagen. Har fått 50 % sykemelding, og håper å klare å holde det et par måneder til formen blir bedre (er i vert fall sagt at den blir bedre etter 3-4 måneder).
Er det andre som er trøtt, og har lyst å sove nesten hele tiden??

Hallo!
Termin i juni eg au..
Fyste ongen min.. eg e 20 år.. men lykkelig gift!
svigers mase sånn om å bli besteforeldre.. Blir GAL!!
Glede meg te å fårtella d i juletien..
Tru dåkke d går ann å få ultralyd bilde før "tia"
så eg kan pakka d inn?[:D]
Trudde d va lenge te eg sko bli gravid..
Hadde planlagt at om 3-4 år så kanskje eg sko
vurdera d.. men når d sjedde så bjynte eg bare å gleda meg
me ei gång.. E vel instinkt?
neida..
Litt slapp å kvalm.. d va litt kjipt..[:'(]
Snx..[:D]

Er litt småkvalm for tida jeg, men det går som oftest over når jeg spiser litt. Sliter mer med at jeg er sliten og trøtt hele tida. Vet ikke helt hvordan jeg skal greie å komme meg gjennom resten av dette semesteret på skolen. Det er jo nå det er mest å gjøre med oppgaver som skal leveres og føler at jeg burde begynne å forberede meg til mine 5 eksamener ([:@]) i desember

Stakar skolebenk slidar..
Eg e elektriker å blei plutseli så kvalm eg ikje greide å eda.. fekk sjugemelling i ei vega så nå e eg på bedringens vei.. såg ganske dystert ud men det kan gå veldi fort øve..
grue meg litt te jobb for d om.. he ikje så lyst å svima a i toppen av ei gardintrapp..

Går snart på veggane heima.. d e drit kjedeli å ver sjugemeldte..
siste dagen i dag.. så kjeme mamma på besøg får helga..
håbe ho he nåen tips å triks på lur..
kvakksalver.. men dar e jo møye som kan fiksast me trua..

ÅÅÅÅ.... Superform??? Går det virkelig an å bli i form snart? jeg heter Hanne, termin første juni. Altså i uke ti!! Juni barn blir perfekt. Men sliter hver dag nå, er det noen andre som har en grusom smak i munn?? ingenting hjelper... Er sykemeldt, kjedelig her hjemme. Men bare en handletur tar på, så jeg må nok ta det med ro. Hvor gammel er du? Jeg er 31. Klem fra Hanne

har også termin i juni...28. etter mine bergeninger...
er 5+6 på vei[:D]

Jeg er også ganske kvalm for tida, men kaster ikke opp. Det verste er at bare jeg tenker på noen typer mat (f.eks taco som jeg egentlig er veldig glad i...) blir jeg skikkelig kvalm. Er også veldig trøtt og slapp, dette er min første graviditet, og jeg er 6 uker på vei. Har ingen å spørre om råd eller noe, for jeg vil ikke fortelle om det før det har gått litt lenger tid.... Men lykke til alle som har termin i juni!

Hei alle sammen=)
Jeg er gravid i uke 8,menstermin 11 juni,så dette blir en spennende tid fremover.Det er mitt tredje svangerskap,men har ingen barn.(mistet 2)Jeg er fast ansatt i barnehage,men er for tiden sykemelt.Kjempekjedelig men jeg har ingen valg egentlig.Det blir morro å følge hverandre fremover[:D]Lykke til alle sammen[;)]

Back
Topp