Termin i juli ?

Tulla

Andre møte med forumet
Noen fler med termin i juli ? Har selv termin 25 juli og gleder meg veldig. Spennende å høre fra andre som også har termin i juli.
- Klarte selvfølgelig å legge i meld. i juni måned, så sånn kan det gå .........[8D]

Håper å høre fra flere julidamer ![:)]

Hei! Jeg har termin 11 juli [;)]

Jeg har termin 29. juli!
Så langt har svangerskapet gått som en drøm. Ingen plager hverken her eller der.
Gleder meg til fortsettelsen og elsker at magen har begynt å ta form.

Hei, hei...
Jeg venter nummer to med termin 6. juli. Fra før har jeg ei jente som er født september 2003.
Svangerskapet så langt har vært ganske bra, men jeg har i det siste begynt å slite med bekkenet, så det er godt vi nærmer oss slutten med stormskritt! [;)]

[:)] Hei!
Jeg har termin 13.juli... da kommer min lille solstråle til verden... Forhåpentligvis ikke så
mange dager over[;)]
Vil gjerne høre fra andre medgravide[:)]

Hei jeg har termin 26 juli og venter ei lita jente som jeg nesten ikke kan vente på å få i armene mine[:D]

Hei hei! Har aldri vært her inne før jeg, men jeg har hvertfall termin 16 juli og gleder meg til den tid kommer [:D] [:D] [:)]

Jeg har også termin i juli,05 juli

Jeg har termin den 29. juli og gleder meg til å få vesla ut da jeg ikke synes det er noe stas å være gravid (hatt mye plager og vondt). Dette er min første, så det er litt sånn skrekk-blandet fryd dette her! Vil gjerne ha kontakt med andre som ikke synes graviditet er oppskrytt (uansett grunn) for jeg er litt lei all fokuset på hvor fantastisk tid dette er og alle "super-gravide-som-fikser-jobb-og alle-ting-som-om-ingenting-var-skjedd". Får sånn innmari dårlig selvtillit av å høre solskinns-historiene og hvor sutrete jeg er... Jeg vurderer surrogatmor neste gang!!![;)]

hei, jeg har 2 juli.. men dette er min første å jeg gruer meg.. noen råd??[;)]

hei.. jeg er enig m deg at det er en virkelig oppskrytt periode i livet.. svar gjerne..

Hei alle samen[:D]
Jeg har termin 27 juli (UL 8aug) det er mitt første barn så er utrolig spennendes dette her. Gleder oss masse til krabaten kommer til verden, kan holde han i hendene våres [;)]
Har hatt eit supert svangerskap til nå , håper det fortsetter i den retningen. (jobber 100% på ein barneskole SFO) blir sliten etter ein lang dag på jobb!

Jeg har også termin i juli, nærmere bestemt den 16. Gleder meg veldig til nurket kommer ut, men koser meg også med å være gravid tross bekkenproblemer og litt lavt blodtrykk.... Er det andre som sliter med lavy blodtrykk og litt besvimelser? Er det noe man kan gjøre med det selv?

Det var da enda godt at det var en person til her på siden som synes det kan være tungt å være gravid! Jeg har litt inntrykk av at mange kanskje får dårlig samvittighet av å "klage", siden en tross alt ønsker seg dette barnet. Jeg for min del synes ikke det er noen sammenheng, jeg synes svangerskapet er et nødvendig onde, men gleder meg veldig til barnet kommer. Kanskje en dum sammenligning, men de fleste ser frem til å bli ferdigutdannet, men en synes ikke eksamens-perioder er innmari kult av den grunn som regel... Er litt rart å høre om all verdens plager noen har, men de tar det liksom med et smil likevel. Jeg er vel kanskje bare misunnelig...

hei... juli er den beste tiden å få barnet.
Jeg vil bli kjent med noen flere som bor i Oslo og skal ha barn ca. samme tid som jeg. det er alltid mer koselig å gå tur sammen med noen som har også barn.

Bor i Oslo, skal ha barn i juli og går mye tur. Har to store hunder, så hvis du er redd hunder så er det kanskje ikke så god ide å treffes... Hvis du derimot trives med å ha hund med på tur, så ta kontakt. Dette gjelder alle andre også!

Eg og termin i juli, altså 15.juli... Dette er min første gleder meg sånn...

Jeg har termin 23. juli. Gleder meg veldig til å få det overstått nå. Er ganske sliten for tiden for jeg har en jente på 8 1/2 mnd som er i full fart fra morgen til kveld. Fikk bekkenløsning 2 mnd før fødselen første gang som jeg syntest var ganske vondt, men det kan jo ikke sammenliknes med nå...

Back
Topp