termin i juli med 2 mulige fedre

epplekikk

Betatt av forumet
Har termin i juli men har et problem.... Blei slutt med meg og x-en og da fann eg trøsta i en kompis som karnsje har vor litt meir enn en kompis til å fra no i noken år....
Fann ut for noken veke sida at eg i denne perjoden/utrekna den helga har blitt gravid.
Har fortalt det til x-en å fekk trusla om det eine og andre om eg ikkje tok abort..
Noken fleir som er i min situasjon,eller liknandes???
Som karnsje kan gi me noken råd om ka eg ska gjær??

Er i dag 9 veke på vei,å her igrunn nesten bestemt meg for å klare dette aleine=))
Men korleis forklare det til andre mulige BF når den eine reagerte som han gjor...??
Å korleis fortelle det til mine foreldre??
Gode tips mottas me stor takk....

Behold å ta dna test![:)]
Det gjorde jeg![;)]

Hadde selv 2 kandidater![8|]

Å enkle er ofte det beste. Si det som det er.. Ingenting som er bedre enn det![;)]

Samme situasjon her. Jeg beholdte å venter baby nå snart. Jeg har kjøpt en dna test selv (betaler selv) som sendes inn så fort babyen er født, da får man svar innen 1--2 uker etter innsending.....

er jo en vanskelig situasjon med hensyn til at man må vente på svar hvem barnets far er, men jeg er imot abort, å når jeg da sto i den situasjonen så var igrunn abort ingen alternativ for meg...men det er selvsakt opp til hver enkelt, ikke la deg true til å ta abort iallefall, da må det være ditt egent valg og ingen andres...MEN du kommer til å klare det helt fint om du beholder.

Lurer du på mere ang den farskapsgreia så får du heller sende pm, bretter ikke ut alt her så[;)]

Du må vertfall ikke la det at barnet har to mulige fedre være grunnen til at du tar abort. Noen ganger så forandrer bf seg etter at barnet er født.

Lykke til med valget du må ta.

Takk til dokke alle =)) Godt å høre at de ikkje er bare meg som er i denne situasjonen.

Er sjølv totalt imot abort,men når en rett å slett får trusla om drap å føle en må flytte for å være trygg er der klart at tanken svirrer =(  

Men lille gull i magen blir der nok ei tid til frammover,som eg seire det er mitt kjøtt og blod =)

Å det å fortelle det til andre faren må eg nok bærre manne meg opp til å få gjort snart...
Karnsje det går bra,fekk vite at han hadde hatt ei til "på si" og ho har også termin i juli ei stund etter meg,så det blir en stor måne for han. Han støtta ho 100% å håper han vil gjære det med meg også..... =)

Igjenn takk for svar =) er en kjedeli situasjon å være heilt aleine om....

ORIGINAL: Lykkelig og spent

Selv om den ene mulige bf reagerer som han gjør, så er det ikke dermed sagt at den andre reagerer på samme måte.
Jeg var ikke i samme situasjon selv, men jeg ville nok ha sagt fra til begge to. Vil tro at det er bedre enn at den ene kanskje skal få en overraskelse senere..

Men som det er sagt overfor, ikke la deg bli presset til abort! Og velger du og beholde den lille, så kommer du til å klare deg helt fint. Vi mammaer har ressurser vi ikke aner er der før vi får en liten å ta vare på. [;)]

Lykke til. [:)]

[:)]

Kan ikke forestille meg og ha to mulige fedre til barnet mitt, det må være tøft. Sliter nok med eksen som er far til mitt. Jeg har også termin juni/juli og har bestemt meg for å beholde. Mot abort akkurat som deg, og jeg har slitet utrolig mye med eksen min som har prøvd alt han kan til å få meg til å gjøre det motsatte..

ORIGINAL: Smakløs

Behold å ta dna test![:)]
Det gjorde jeg![;)]

Hadde selv 2 kandidater![8|]

Å enkle er ofte det beste. Si det som det er.. Ingenting som er bedre enn det![;)]

sign denne..[:D]

Off,kor kjedeli.. hailt utruli at noken kan be en person om å gjære slike ting =(
Sjøl har eg blitt trua på eine og andre måten for at eg skulle ta abort,men eg klare ikkje "ta live av" mitt eige kjøtt og blod =((
Men sliter litt med at det er 2 mulige fedre,hadde vor masse betre om der va bærre en muli liksom....

Har bestemt meg for å halde på min lille å ta ting som de kommer =)

Mange jeg kjenner har vært i samme situasjon, behold barnet hvis det er det du vil! ta heller test når babyen kommer og da vil du finne det ut. men fortell det til begge de to "mulige". som nevnt over her så er ofte det enkleste det beste. 

har undersøkt litt,å sida staten betaler dna test er det no ikkje noke problem... =P

Lille gull i magen blir der til han/ho bestemmer seg for å kome ut sjøl =) fforhåpentliveis 6,5 måna til ca....

Begge mulige fedre er nå informert å siste tok det heldigvis betre enn første =P =))

Nå gjennstår det bare å fortelle til foreldrene mine... Grur meg litt til den men men..........

Back
Topp