Termin i går - og ingen action!

LilleMy123

Flørter med forumet
Da var plutselig termindagen her! Men ingen action - tror ikke noen har fortalt knøttet i magen hvilken dag det er.. Og jeg var utålmodig allerede før helga - hvordan i all verden skal dette gå hvis jeg må gå 14 dager over?!? Jada, jeg vet det uansett er snart, men 14 dager har aldri før vært SÅ LENGE! Tror ikke en gang det var så lenge til juleaften den 10.desember når jeg var 5 år..

Flere som er utålmodig? Tips for å få dagen til å gå? Huset er strøkent (begrensa hvor mange ganger det kan vaskes..), bikkja lufta, fryserne fulle av bakst og elg.. Har riktignok 10 000 hobbyprosjekter jeg kan begynne på, men mange er veldig omfattende, så jeg kvier meg litt for å "rote ut" alt det..

Jeg er kjempe utålmodig, og er fortsatt 15 dager unna terminen. Hehe. Har ikke så mye å finne på egentlig så jeg bruker tiden på å lese litt og ser på serie + gå noen små turer her og der. I går vaska jeg hele kjeller gulvet på alle fire. Tungt og vondt var det. Jeg gleder meg så utrolig mye til å treffe lille gutt som bor i magen, og se hvem han ligner på og kose med han. Aldri følt meg så nærme og samtidig såå langt i fra. Får håpe du slipper å gå så lenge overtid!

Hehe, det er jo typisk :)
Jeg har allerede stilt meg inn på å gå over tiden. Har tre uker igjen til termin, men tenker hele tiden 5 :) Men det nytter jo ikke for din del nå :-)

Har dessverre ingen gode råd til deg.. Du kan jo eventuelt google kjerringråd og myter om hva som setter fødselen i gang, hehe. Har hørt at sex kan kickstarte fødselen :-)

Skal krysse fingrene for at du slipper å vente i 14 dager, det hadde jo vært ekstra kjedelig!

I samme båt du og jeg.... ingen action her heller... men har fått andre omgang med modningsakupunktur i dag da....

Men de derre hobbyprosjektene - go for it!! Spre de utover kjøkkenbordet og la det flyyyte.... DA skal du se riene setter inn for fullt!

Huset er strøkent her også... som du sier: det er måte på hvor rent det kan bli... så det blir hobbyprosjekter i dagene som kommer her også! Lykke til!!

Jeg og sa til meg selv at jeg innstilte meg på å gå 14 dager over tida, for da "skulle jeg ikke bli utålmodig". Selvbedrag :) Var ikke mye verdt når datoen begynte å nærme seg, gitt..

Hehe.. kanskje jeg skal sette i gang med et skikkelig ambisiøst prosjekt gitt? Med bryllupsbilder og scrapbookeffekter over hele stua passer det jo ypperlig at vannet går, så kan godt hende det er løsningen! :)

Oi - så flinke dere er!! Er enda 17 dager til termin. Huset er ikke strøkent og det som kommer i hus som kunne vært servert til barselgjestene forsvinner raskt.. med andre ord, frysen er tom...  vi har derimot startet et oppussingsprosjekt. Jeg gjør lite, mannen alt. Følelsene er svært blandet mellom utålmodighet og et lite håp om at bli skal bli ferdig med alt før den lille finner det for godt å komme ut,, ;)

1 dag over termin her nå. Fortsatt ingen action her heller. Har hele tiden sagt til meg selv at jeg kommer til å gå 14 dager over tia, så hjernen er på en måte innstilt på det.
Hadde det ikke vært for at jeg har så mye vondt som jeg har nå, hadde jeg nok heller ikke vært så utolmodig på å få ut prinsessa i magen. Men nå gjør snart ALT vondt. Har så enormt vonde kynnere/rier både natt og dag, og får egentlig ikke gjort så mye. Skal til jordmor i morgen, å da skal overtidstimen ved sykehuset bestilles. Er litt spent på blodtrykk og urinprøve i morgen, om det viser noe som helst tegn til at noe kan være i gjæret :)
Ellers var jeg spent på deg LilleMy om det var noe som braket løst :)

Her er hus vasket, biler vasket, klær vasket...alt er klappet og klart...tror kanskje bare jeg må sette meg ned å slappe av litt..så lillemor forstår at mamma HAR tid til at hun kan komme ut nå :) I tillegg kanskje smertene ikke kommer til å være så intense :)
Lykke til alle sammen :)

Neida Mountaingirl, her skjer det inget! =) Skal også på kontroll hos jordmor i dag, kjenner jeg må spørre om når jeg i tilfelle blir igangsatt, hvis ingenting skjer. Hadde vært godt å ha en "siste sjangse" dato. Med min flaks blir det sikkert mandag 22.okt (akkurat 14 dager over termin) - blir noen laaaange helger..

Huff, høres ikke noe særlig ut at alt gjør vondt. jeg er litt frustrert over det motsatte - her er det kun den digre magen som indikerer at jeg er gravid.. og litt nedpress på kvelden. Alle kynnere, menssmerter, bekkenplager og trøtthet er som blåst bort. Vet man ikke kan klage over det, men da føles det ikke akkurat som om noe holder på å skje.. :)

3dager til termin her, og jeg er leeeeeei! Har vondt og det tærer på psyken :( Var til jordmor igår og kjente på magen og trodde nok ungen var en del større enn storesøster var til fødselen (3,5 kg) så venter på en 4kg plugg jeg nå;p kjenner ungen og magen har vokst enormt den siste uken,.. Her er forresten ikke huset strøkent, det er rotete og skulle vel ha tatt i et tak, men det gjør vondt, kjennes i bekkenet dagen etter og vanskelig å få gjort mye med 2årinen hjemme.. ( unnskyldninger.. I know) ;)

Back
Topp