Termin i dag!

FruA

Mamma til 3 :)
Oktobermirakler 2013
Helt merkelig å tenke på hvor lenge jeg har tenkt på denne datoen!! Og nå er den her, men ingen baby i sikte ennå :P Har gått over med begge de andre, så belager meg på det (dvs prøver, ikke så lett.. ;)) denne gangen også... Men nå er det i alle fall nedtelling for fullt, maks 12-14 dager igjen!! :D Men må bare si at jeg hååååper han kommer snart, gleder meg SÅ og er ganske så lei... ;)

hehe skal se at han kommer som et skudd i ettermiddag ;) Belager meg på overtid jeg også, føler at baby aldri har vært så langt vekke enn nå, føles som en evighet til han kommer.. :)
Håper han kommer snart iallefall, er ikke lett å gå å vente, og du har virkelig lov å være lei ;) ;)

Plutselig er baby her!

Jeg såg overhodet IKKE for meg at fødselen skulle begynne ,og hvertfall ikke av seg selv. Men på dag 3 over termin,så skjedde det heeeelt av seg selv ;)

Det er kjemperart å tenke at datoen endelig er her... Sett frem til den så lenge, den har liksom vært så langt vekke... Min termin er i morgen, ingen tegn til baby her heller. Gikk 17 dager over sist, så belager meg på 12 dager denne gang, siden det er maks :) Vi er uansett nærmere enn noen gang ;)

Kjenner på den at det er uvirkelig at det skal komme noe baby i det hele tatt, selv om lille har vært med oss i mange måneder...

Masse lykke til når det skjer, en vet aldri når de bestemmer seg for å hilse på :)

Vi satser på at det plutselig starter i dag, så du slipper overtid denne gangen! :)

Krysser fingrene for at det skjer før heller enn senere ;)
Skjønner at du er lei nå, det er lov! Jeg har vært lei hele svangerskapet :P

Det er så rar følelse :) Nå er jeg to dager over termin og fortsatt ikke et lite tegn til fødsel. Nå begynner jeg å tenke at kroppen ikke skjønner at denne babyen skal ut :) Kroppen har jo klart seg eksemplarisk frem til nå, men nå tror jeg at den har hoppet over det punktet med fødsel. Så jeg begynner å tenke at vi sikkert må settes igang etter 12 dager (neste fredag). Men jeg krysser så inderlig fingrene for at kroppen snart endrer mening :)

Må være deilig at termindagen er der om ikke annet:D Håpe du slipper gå lenge over denne gangen. *Sende masse fødestøv til FruA*:rolleyes:kom lille, kom!:gen014

Det er kjemperart å tenke at datoen endelig er her... Sett frem til den så lenge, den har liksom vært så langt vekke... Min termin er i morgen, ingen tegn til baby her heller. Gikk 17 dager over sist, så belager meg på 12 dager denne gang, siden det er maks :) Vi er uansett nærmere enn noen gang ;)

Kjenner på den at det er uvirkelig at det skal komme noe baby i det hele tatt, selv om lille har vært med oss i mange måneder...

Masse lykke til når det skjer, en vet aldri når de bestemmer seg for å hilse på :)

Off, 17 dager er lenge!! Får håpe babyen din kommer lenge før den tid av seg selv, men er jo en trøst at 12 dager er maks i alle fall!! Enig i følelsen av at det er veldig uvirkelig at det skal komme noen baby snart, mannen bare ler av meg når jeg sier det og ser på den store runde magen :P Men merkelig likevel ;) :P

Det er så rar følelse :) Nå er jeg to dager over termin og fortsatt ikke et lite tegn til fødsel. Nå begynner jeg å tenke at kroppen ikke skjønner at denne babyen skal ut :) Kroppen har jo klart seg eksemplarisk frem til nå, men nå tror jeg at den har hoppet over det punktet med fødsel. Så jeg begynner å tenke at vi sikkert må settes igang etter 12 dager (neste fredag). Men jeg krysser så inderlig fingrene for at kroppen snart endrer mening :)

Hehe, ja, kjenner jeg lurer litt på det selv, men vet jo at jeg har gått over før, så gjør det nok sikkert igjen.. Hvertfall statistisk - så kan jeg heller håpe på å lure meg ut av det og være en av få som snur trenden :P Ikke lenge igjen for deg (eller meg) uansett da, det er jo en trøst, men vet så inderlig godt fra før at det er lange dager på overtid...

Jeg også og er så sliten og lei, vil ha baby nå... er så sliten og klar for å føde at jeg nesten begynner å grine siden det ikke er noe tegn på fødsel...

Jeg også og er så sliten og lei, vil ha baby nå... er så sliten og klar for å føde at jeg nesten begynner å grine siden det ikke er noe tegn på fødsel...

Ja, vi har visst samme dag vi! Off, det er slitsomt å gå å vente, og jeg er i forholdsvis god form, så kan tenke meg det er tusen ganger verre for deg og andre som har mye smerter/plager... Håper inderlig vi begge snart ligger på føden!!

krysser fingrene og satser på at vi begge har fått innen opprop i morgen ;-)

Lykke til når det måtte skje:) kjedelig og vente nå tenker jeg. Men kanskje vi møtes på føden??jeg har altid født før så er innstilt på det nå også, kanskje dumt mn;) masse fødestøv til deg:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lykke til når det måtte skje:) kjedelig og vente nå tenker jeg. Men kanskje vi møtes på føden??jeg har altid født før så er innstilt på det nå også, kanskje dumt mn;) masse fødestøv til deg:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tusen takk for fødestøv :) Kanskje vi ender med å føde samtidig ja, spennende å se om lille din kommer før denne gangen også da :)

Back
Topp