Termin i dag!

Nisseguri

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Men Ingen baby, og heller ikke særlig moden... Æsj.. Vært hos jordmor å blitt strippa i dag. 1-2 cm åpning, men fortsatt ca 1-2 cm livmorhals! Så her skjer det nok ikke noe de første par dagene! Får belage meg på overtid gitt:/ vil bli ferdig NÅÅ!

Kan jo håpe strippinga hjelper da :) Uansett ikke lenge igjen nå, så hold ut :) Men skjønner godt du e lei, jeg er også rimelig lei og klar for fødsel, og jeg har 5 dager igjen til termin... :/

Jeg ble strippa med nr 2, ikke særlig moden og ingen åpning, gikk et par timer så kom hun som en rakett!! Krysser fingrene for deg ;)

Åh takk for den rugekassen!:) har hatt vonde sammentrekninger siden 17 tiden i dag faktisk! De øker ikke i styrke, men dabber heller ikke av!:) synes det går litt lenger tid mellom hver nå, men uff så vondt enda.. Hååper ikke dette gir seg! Skal prøve å hvile litt nå:) hjalp kanskje likevel med stripping etterfulgt av sex?;)

Åh takk for den rugekassen!:) har hatt vonde sammentrekninger siden 17 tiden i dag faktisk! De øker ikke i styrke, men dabber heller ikke av!:) synes det går litt lenger tid mellom hver nå, men uff så vondt enda.. Hååper ikke dette gir seg! Skal prøve å hvile litt nå:) hjalp kanskje likevel med stripping etterfulgt av sex?;)
Hvordan går det med deg i dag??? :)

Hvordan går det med deg i dag??? :)
Har fortsatt vonde sammentrekninger, men nå kommer de mye sjeldnere:( aff jeg som var så klar for fødsel når det sto på! Håper de tar seg opp igjen i løpet av dagen, at det kan ha vært starten på noe!:)

Har fortsatt vonde sammentrekninger, men nå kommer de mye sjeldnere:( aff jeg som var så klar for fødsel når det sto på! Håper de tar seg opp igjen i løpet av dagen, at det kan ha vært starten på noe!:)
Får håpe dei tar seg opp igjen i løpet av dagen!! :) Utrulig slitsomt å berre gå å venta :p ikkje minst kjedelig!! Lykke til iallefall ;)

Back
Topp