Termin i dag.....

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
*sukk*

Termin i dag.... Og ingen tegn til fødsel :( Jeg er myyyye mer utålmodig denne gangen i forhold til sist, og da fødte jeg en uke på overtid.

I går kveld var jeg SKIKKELIG forhåpningsfull da jeg hadde en håndfull skikkelig smertefulle tak i magen med 5-10 min mellomrom. Skuffelsen var enorm da jeg plutselig kjente at jeg måtte på do, hadde en stor tømning og takene i magen gikk over :( Det var faktisk bare tarmsmerter! *himle med øynene*
I natt har det vært heeeelt stille.

Hehe, off, skjønner godt hva du mener!! Ligger og kjenner etter her også, håper det er noe som gjør litt vondt, men neida, det går over igjen... Er det mulig :P Men nå kan det virkelig skje når som helst, og innen to uker er du garantert baby, det er jo herlig :D

Jeg var utålmodig med nr 1, helt avslappet med nr 2 og om mulig ennå mer utålmodig nå med nr 3... Han kan virkelig ikke komme fort nok nå, synes jeg :P Gleder meg sånn til å ha babyen i armene :)

Krysse fingran før at det skjer noe snaaaaaart hos deg :)
Herva eg super utålmoding me nr 1 og 2... Men hadde flere plager med dem så formen var ikkje best ;)
4 uker igjen her og det går faktisk overraskende bra :)

Krysser fingrene på at du får bebi om ikke alt for lenge:) dagen er jo enna ung!;) Lykke til:))

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Plutselig kommer baby!!! Men skjønner deg,her er termin om 3 dager..ingenting er skjedd enda...

*Krysser fingene for at det skjer noe i løpet av dagen*:D

Skjønner at du er utålmodig ja! Til og med jeg er det, og jeg har fortsatt to uker til termin :p
Aner ikke hva jeg skal kjenne etter da, annet enn at det skal være vondt, så trasker nå rundt og lurer på hva jeg har i vente.. Hehe..

skjønner deg godt og håper det skjer noe der snart :-)

her er jeg skikkelig utålmodig og har vært det en stund, men jeg har ikke termin før 8

Skjønner godt at du er utålmodig etter å få babyen ut nå!
Jeg har to uker igjen til termin, og her finnes det ikke et fnugg av tålmodighet :P
Krysser fingrene for at det skjer noe i løpet av helgen for deg ;)

Back
Topp