Termin i dag!

Nimue74

Andre møte med forumet
Så har altså selve dagen både kommet og gått uten at beibi har meldt sin ankomst:) Har vært på riksen til helsjekk i dag og beibi hadde det veldig fint, og heller ingenting galt med meg - blodtrykk som en ungdom..hehe.. Er jo glad for at ting er som de skal, men hadde håpet på igangsetting i dag. Hadde fått forståelsen av at siden jeg har slitt med ekstrembekymring som har trigga angst og gjort meg sliten, så kunne jeg besteme selv om de skulle sette i gang. Men den gang ei:) Hadde to cm åpning da og livmortappen var begynt å modne, men det trenger jo ikke å bety noe som helst. Ei heller trenger det å ha noe betydning at legen strippa meg. Men håpe jo!!:) Skal opp til ny sjekk og stripping å torsdag, og kanskje få kateter på lørdag eller søndag. Så alt i alt er jeg ved godt mot:)
 
Jeg har termin på mandag, og fått beskjed om at jeg settes igang da om ikke noe har startet av seg selv. Jeg vil så gjerne unngå å bli satt i gang- stripping og alt det andre høres så forferdelig vondt ut. Jeg har født en gang før og hadde da en flott fødselsopplevelse, hadde jo håpet at det denne gangen skulle bli noenlunde likt. Men det er noen dager igjen til mandag enda da. Håper du slipper å vente lenge nå :)
 
Håper også å slippe å vente:) Er det noen grunn til at du får settes igang på termin dato? Skjønner at du helst vil slippe det, jeg håper også at det starter av seg selv. Men stripping var ikke så ille syns jeg:) Var jo ubehagelig, men ikke kjempevondt, og det tar jo ikke lang tid, kanskje ett minutt bare:)
 
Jeg har diabetes og da går man aldri over termindato, bl.a pga store barn, komplikasjoner etc. Jeg var på UL i dag, og fikk beskjed om at hun er 17,5 % større enn gjennomsnittet, dvs 4,1 kg- og det er jo ikke så ille egentlig. Men min forrige (9 år siden) var 2,7 kg så det er jo en viss forskjell... Hehe :)
 
ja har hørt at det blir gjort når man har diabetes. Men hun var jo ikke så avskrekkende stor da:) Min var også rett over fire når jeg ble målt i går. Sitter her å prøver å få tankene over på noe annet enn fødsel og ikke sitte å håpe å kjenne etter om noe er på gang - men er ikke så lett det altså:) Får heldigvis middagsgjester i dag, så da håper jeg fokuset ikke blir så egosentrert;)
 
Masse lykke til til dere begge :) håper det skjer noe i nærmeste fremtid da! det er enda noen dager til det er min tur, men jeg lever i håpet hver kveld når jeg legger meg, om at i natt, DA skjer det.. Våkner like skuffet hver morgen :p
 
Masse lykke til til dere begge :) håper det skjer noe i nærmeste fremtid da! det er enda noen dager til det er min tur, men jeg lever i håpet hver kveld når jeg legger meg, om at i natt, DA skjer det.. Våkner like skuffet hver morgen :p

Lykke til til oss alle :) Blir spennende å høre, for vi er tydelig bare kort tid unna nå. Jeg også leter etter tegn hele tiden, men våkner hver morgen uten å kjenne noe...
 
ja har hørt at det blir gjort når man har diabetes. Men hun var jo ikke så avskrekkende stor da:) Min var også rett over fire når jeg ble målt i går. Sitter her å prøver å få tankene over på noe annet enn fødsel og ikke sitte å håpe å kjenne etter om noe er på gang - men er ikke så lett det altså:) Får heldigvis middagsgjester i dag, så da håper jeg fokuset ikke blir så egosentrert;)

Ja, det er greit å få gjøre noe annet enn å gå å tenke på å kjenne etter tegn :)
 
Back
Topp