Termin i DAG =)

frøkenvin

Blir kjent med forumet
dette ser ut til å gå over tiden gitt, men snart er lillegutten vår her =)
er skikkelig kjett å måtte gå over, men jeg er nok ikke den eneste trøster jeg med =)
er nok mange kjærringråd jeg kan prøve, men er litt av den trua att gutten vår kommer når han er klar for det selv =)

grattis med termindag!!
kjipern å gå over.. men er enig med deg, bebisen kommer når den er klar, ikke før! så kjerringråd gidder jeg ikke bry meg så mye med denne gangen.. blir bare utslitt!

håper bebisen din bestemmer seg for å titte ut snart[:)]

Han kommer når han er klar ja, men vet hvor kjedelig det er å gå å vente og vente.. Men nå er det uansett ikke lenge igjen[;)]

jeg vet hvordan det er med overtid.. gikk over sist, og tror jeg går over denne gangen og.. det er ikke noe morro, men nå er det uansett ikke lenge igjen, det var min trøst husker jeg..

ang kjerringråd så bryr ikke jeg heller meg om det. eneste jeg kan ha litt tro på er sex, men ikke det heller har hjulpet her:p hehe man må jo være moden for at det skal starte fødsel så:)

Håper lillegutten din bestemmer seg for å komme snart da:)

Gratulerer med nådd termindato og velkommen til "overtidsklubben" [:D]

takk alle sammen =) får håpe vi alle slipper å gå noe spes overtid.

er visst ikke aktuelt med sex her i gården [:o]fader ta mannfolk [:@]
han er nok veldig redd for å skade babyen, men jeg har fortalt så mange ganger att det gjør han ikke, men neida,.... så her har det jaggu vært slapt i svangerskapet, skulle iallefall ønske han kunne være snill å hjelpe til litt nå da [:)] jeg er moden å sist kontroll så hadde jeg 1 cm åpning. så sex hadde sikkert gjort susen . men det er ett eller annet rart på gang nå kjennes det ut som. har masse kynnere og det stikker godt nedover "gamla" så skulle ikke forundre meg om det begynner å skje noe her =)
lykke til alle sammen som skal føde snart =)

Jeg har også termin idag, og sitter her og venter.... Har fått mannen med på litt sengekos, men det hjelper ingenting... Hadde 2 cm åpning på tirsdag, men livmorhalsen var ikke helt klar enda... blir satt igang på mandag dersom ingenting skjer før den tid... hadde så inderlig håpet at jeg kunne komme igang på egenhånd...
Lykke til til deg, så får vi se hvem som kommer igang først...

hvorfor blir du satt igang allerede på mandag a ? men uansett er det herlig å vite att du får møte babyen da om noen få dager [:D]

Back
Topp