termin i dag

whiii

Blir kjent med forumet
termin i dag [:D] jeg vill ,jeg vill føde[8D]
men trur ikke den lille gull vill ut i dag heller... blir nok noen dager til med grise vonde mensenmrruiger i gjen.. som går over av seg selv etter noen timer.. kansje det blir 1 april..? hmmm.. [8D]

takk for det [:)] men april er jo en flott mnd det også [;)]
da ser man at det virelig at det blir vår ute =)

Vet akkurat hvordan du har det!
Tror også at jeg føder 1.april...typisk[:D]

æg au vil ha baby.... :S hadde termin i går.. har gjort nesten alt for å få gangen på det.. hadde vært så morro å få sett den lille, funne ut av hva kjønn det blir.. :S ønsker dere alle lykke til å håper det snart skjer noe hos dere (å hos meg sjøl selvfølgeli )

æg au vil ha baby.... :S hadde termin i går.. har gjort nesten alt for å få gangen på det.. hadde vært så morro å få sett den lille, funne ut av hva kjønn det blir.. :S ønsker dere alle lykke til å håper det snart skjer noe hos dere (å hos meg sjøl selvfølgeli )

åå du hadde det ja..[:D] kjipt å gå vente sånn... satser på at den lille kommer snart [;)]
kan jo ikke bo der så mye lenger nå uansett[;)]
jaaa jeg også lurer såå mye på omd et er gutt eller jente [:D]

masse lykke til med deg også [:D] sender føde støv over på deg [:D]

Vet akkurat hvordan du har det!
Tror også at jeg føder 1.april...typisk

hehe ser humorn i det og føde 1 april.. hehe. sambo kommer sikkert til tru på meg med en gang [8D] også blir resten av famil. usikker om jeg snakker sant eller ei [8D] heheh :P er jo litt morro da [:D]

ooi.. er det? [8|] hmm... det hadde jeg ikke trudd.. [;)] hva du veit[8D]

Back
Topp