Termin i dag!!!!! *oppdatert*

Yvonne_83!

Flørter med forumet
Weeeee!!! Har termin i dag! Men ingen ting skjer!!! Skal til legen om en time og satser paa at han sender meg rett til sykehuset fordi noe er paa gang! :) klarer ikke denne ventingen!!!!!!

Har vaert hos legen og blir lagt inn i kveld for aa bli satt i gang!!!!! :) Faar forste tablett kl 01 i natt! Det er en stor gutt vi faar! :)
Dere som har blitt satt igang for hvordan funker d??? noen erfaringer? Legen sa han regner med at prinsen vaar burde vaere ute i morgen formiddag!
Er saa spendt! :) endelig skjer det noe!

lykke til hos legen idag,håper d skjer noe veldig snart=)

Lykke til, håper babyen dukker opp snart[:)]

ORIGINAL: nå blir vi 3

Å, spennende!!!! Vi får håpe det skjer noe snart, lykke til[:D]

ORIGINAL: SiljeTT

lykke til hos legen idag,håper d skjer noe veldig snart=)

Masse lykke til i kveld!!!! Endelig får du møte prinsen din

masse lykke til i kveld/natt [;)] snart har du prinsen i armene[:D]

Er 2 døgn siden jeg ble satt i gang, har fortsatt null åpning og er helt umoden... [&:] Men lykke til, håper fødselen din gikk fort! Ble satt i gang forrige svangerskap også og da gikk jeg fra umoden-5 cm åpning på 12 timer! [:D]

ORIGINAL: Yvonne_83!

Weeeee!!! Har termin i dag! Men ingen ting skjer!!! Skal til legen om en time og satser paa at han sender meg rett til sykehuset fordi noe er paa gang! :) klarer ikke denne ventingen!!!!!!

Har vaert hos legen og blir lagt inn i kveld for aa bli satt i gang!!!!! :) Faar forste tablett kl 01 i natt! Det er en stor gutt vi faar! :)
Dere som har blitt satt igang for hvordan funker d??? noen erfaringer? Legen sa han regner med at prinsen vaar burde vaere ute i morgen formiddag!

Så spennende! [:)] Har ikke født før, men dytter for deg for lurer litt på det selv. Skal på føden på lørdag og blir kanskje satt igang da. Har dere noen regler på hvor lenge man må gå over der du bor ? Var det Hellas, eller tar jeg helt feil nå [8|] ?  Og i tilfelle, hvorfor vil de sette igang nå ? Masse lykke til vertfall [:D]

Spennende! Jeg fikk drypp, det lagde hvertfall intense rier, veldig virkningsfulle.. Lillemann var ute 9,5 timer etter de startet dryppet, men da var jo jeg moden med 3 cm åpning..[:)] Vet ikke hvordan det funker med gel/tabeletter, men tar nok litt lenger tid hvis du begynner som helt umoden/liten åpning.. Lykke til, heldige deg!![:)]

åi så bra!! lykke til!!![:D]
har hørt så mye inviduellt når man blir sottn i gang, får håpe det går fort hos deg[:)]

ORIGINAL: MM88

ORIGINAL: Yvonne_83!

Så spennende! [:)] Har ikke født før, men dytter for deg for lurer litt på det selv. Skal på føden på lørdag og blir kanskje satt igang da. Har dere noen regler på hvor lenge man må gå over der du bor ? Var det Hellas, eller tar jeg helt feil nå [8|] ?  Og i tilfelle, hvorfor vil de sette igang nå ? Masse lykke til vertfall [:D]

Ja bor i Hellas og de lar de ikke gaa like lenge over her.....
Men vi har en stor gutt som kommer ogsaa, 4 kg. Vi kunne velge om vi ville vente et par dager og se om noe skjedde ellr starte det i kveld men legen trodde ikke det kom til aa ha noe aa si. Har 1-2 cm aapning naa.
Vi gleder oss saann!!

Spennende [:D] Lykke til [:D]

Back
Topp