termin i august

x1xlille_jenta87

Elsker forumet
hei hei
hvor mange er det igjen som har termin i august som ikke har fått baby enda?

jeg har termin 25 august, og jeg har ikke merka noen ting til at fødselen er rundt hjørnet enda. men hodet til den lille jenta mi presser virklig på bekkenet mitt. uff det er sååå vondt [&o] men ikke lenge igjen til hun kommer til verden, gleder meg kjempe masse [:D]
er det noen andre som har kjent noe til at fødselen er rett rundt hjørnet?
og vet dere hvilken skjønn dere får?

lykketil alle sammen med fødsler og svangerskap. [:D]
 
Hei! Har også termin 25. august. Ikke hatt noe tegn til at fødsel nærmer seg jeg heller. Frykter jeg kommer til å gå over tida ja. Innbiller meg at magen har sunket litt ned, men vanskelig å se... [:)] Skal ha en gutt jeg da. Får håpe vi slipper å vente altfor lenge..! [:)] Venter fælt på å få holde ham og se ham. [:D] Han begynner å bli litt for stor til å være der inne. Ganske plagsomt og vondt til tider ja!

Lykke til! [:D]
 
venninden min har termin i dag, venter en liten gutt...fikk melding nå for en time siden at hun var blitt lagt inn på sykehuset..
gleder meg til at sønnen min og min kommende datter i september får en lekekamerat til..
 
hei

eg har termin den 27 august. de blir ein gutt[:D]|
eg var til sykehuste fårje torsdag. med rier men di va uheldivis falske...[:@] er så lei av og vente til den kommer at eg går snart på veggene.[8D]

men håper de går bra me deg...[:D]

lykke til med fødselen!
 
Hei[:)]

Har termin 30. august jeg, vet enda ikke hva det blir, men når jeg var på UL trodde jordmora at det kanskje ble en gutt, men man vet aldri, hjerterytmen på ungen ligger på rundt 140 +/-, men den er vel heller ikke helt å stole på...

Håper vi slipper å vente så frykteli mye lengre nå, er ganske så lei for tiden og kan nesten ikke vente til jeg får holde gullet i armene.... Det blir SÅ kos atte!!!!
 
Heia!
Sett nu ennu å venta på at mitt lille gull skal komme... Håper det ikke er lenge igjen nå.. 26.august..er ikke lenge til det nei[:D]
 
Jeg har termin 27.august og er såååå lei nå!!!! Kjempeklar for fødsel, gruer meg ihvertfall ikke til det starter... Går å kjenner hele tida, men ingen tegn på at den lille vil ut enda :( Vet ikke kjønnet heller, kjempespent :)
 
venninden fikk en liten vakker gutt på 2800 gram og 47 lang i går kveld..han kom med rekordfart...var en pressvee og han var ute..
 
Back
Topp