Termin i April

AJ

Blir kjent med forumet
Er visst første mann ut her jeg!
Stoor var gleden idag når jeg fant ut at det kommer en liten en her i April! [:)]
Datoen er 8, og det er jo veldig tidlig ennå, men håper at kroppen min klarer å huse den lille![;)]
Klem AJ

Ønsker deg lykke til her også jeg, AJ!!!

Det må være en herlig følelse akkurat nå[:)]

Klem

9.april her også. Har fra før en liten oktoberprinsesse fra 2003.[:D]

Hei!
Jeg har også termin i april, 7. april er min foreløpige termin. Jeg har visst det over en uke nå, hadde følelsen et par dager, og tok en positiv test 4 dager før mensen egentlig skulle komme.
Har en gutt fra før, han er 3 år nå.
Gleder meg masse til å være gravid, og ikke minst til jeg faktisk skjønner at jeg er gravid igjen! :)

Heisann! [:D]
Jeg har termin rundt 14 april. [:D] Men synes det er veldig rart å si at jeg er gravid, skjønner det ikke helt ennå... Fant det ut for tre dager siden, men trodde ikke helt på det før flere tester var tatt... Gleder meg masse til tiden fremover, det kommer til å bli kjempe spennende [:D]
Klem [:D]

Å så moro da[:)]

Grattis til dere alle, og masse lykke til[:)]

Håper det snart er min tur også[:)]

heisan.

gratulere så masse til dere,med en liten spire i magen [:D]

lykke til.[;)]

Så gøy å se at det er flere her inn med termin i april! [:)]
Er artig når man har noen som er like langt ganget som en selv!
Er jo fremdeles litt tidlig, og abortspøkelset henger over som en ubehagelig skygge, men vi får bare håpe på at alt går bra, og sende masse gode vibber til hverandre! [;)]
Lykke til!! [:D]

Klem AJ

Og Stardust, masse lykke til med testingen! [;)]
Dette blir spennende!

Klem AJ

Er gravid igjen. Var ikke planlagt i det hele, men det blir sikkert bra når jeg bare får summet meg litt. Det er jo lenge til April enda....

Hei.jeg har også termin i april, den 10. Jeg har en sønn fra før som er født 7 april!!!

Heisann!
Så gøy at det er flere her med termin i april. Selv har jeg vært på min første legetime i dag, det var spennende. Legen min sa at min foreløpige termin er 4. april.
Jeg gleder meg veldig til kvalmen forsvinner, og magen begynner å vokse!
Hvordan er formen til dere andre da?

I morgen drar vi på bryllupsreise til Tyrkia, det blir mye kos og late dager på stranden!
Håper bare formen er sånn noenlunde...

Klem[:D]

Hei! Har termin 12 april! [:D]
Reiser en uke til Tunisia i morgen så jeg håper at alt går bra der nede. [:o] Noen som har vært der?

Hei Marie!
Ser at vi antakeligvis føder på samme tid!
Kanskje vi t.o.m føder på samme sykehus! [;)]
Jeg skal nok føde på Ullevål siden venninnen min som er jordmor, og som skal ta imot den lille jobber der!
Fødte på Rikshospitalet sist gang, og da tok hun også imot, og det var ikke bare bare når hun ikke jobbet der dessverre!
Jeg har bodd i Oslo siden jeg flyttet ifra Sverige som liten, og bor i Ski nå siden 3 år tilbake, og er strålende fornøyd med det! [:D]

Klem AJ

Hei AJ..

Var akkurat inne å tittet på sykehus nå... Jeg tror jeg ønsker å føde på riksen, men er noe usikker enda.. ( det sto at det var vanskelig å få plass der)

Dette er første min.. (Trodde ikke jeg kunne bli så tussete.. hehe..)

Jeg bor like ved Ryen, så det er ikke langt fra Ski..

Heisann Jenter!

Gratulerer så mye alle sammen. Ser ut til at vi blir en fingjeng.

Jeg er gravid for første gang og håper det går bra! Gleder meg masse. Foreløpig termin er 4. april!

Ny her jeg så jeg må bare prøve meg fram. Fant ut for tre dager siden at jeg er gravid *glad*. Hadde en spontanabort i mai og er kjempe glad nå. Håper bare at det går bra denne gangen :) [:)]

Gratulerer!![:D]
Og velkommen til Babyverden![:D]

Back
Topp