Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er visst første mann ut her jeg!
Stoor var gleden idag når jeg fant ut at det kommer en liten en her i April! [:)]
Datoen er 8, og det er jo veldig tidlig ennå, men håper at kroppen min klarer å huse den lille![;)]
Klem AJ
Hei!
Jeg har også termin i april, 7. april er min foreløpige termin. Jeg har visst det over en uke nå, hadde følelsen et par dager, og tok en positiv test 4 dager før mensen egentlig skulle komme.
Har en gutt fra før, han er 3 år nå.
Gleder meg masse til å være gravid, og ikke minst til jeg faktisk skjønner at jeg er gravid igjen! :)
Heisann! [:D]
Jeg har termin rundt 14 april. [:D] Men synes det er veldig rart å si at jeg er gravid, skjønner det ikke helt ennå... Fant det ut for tre dager siden, men trodde ikke helt på det før flere tester var tatt... Gleder meg masse til tiden fremover, det kommer til å bli kjempe spennende [:D]
Klem [:D]
Så gøy å se at det er flere her inn med termin i april! [:)]
Er artig når man har noen som er like langt ganget som en selv!
Er jo fremdeles litt tidlig, og abortspøkelset henger over som en ubehagelig skygge, men vi får bare håpe på at alt går bra, og sende masse gode vibber til hverandre! [;)]
Lykke til!! [:D]
Heisann!
Så gøy at det er flere her med termin i april. Selv har jeg vært på min første legetime i dag, det var spennende. Legen min sa at min foreløpige termin er 4. april.
Jeg gleder meg veldig til kvalmen forsvinner, og magen begynner å vokse!
Hvordan er formen til dere andre da?
I morgen drar vi på bryllupsreise til Tyrkia, det blir mye kos og late dager på stranden!
Håper bare formen er sånn noenlunde...
Hei Marie!
Ser at vi antakeligvis føder på samme tid!
Kanskje vi t.o.m føder på samme sykehus! [;)]
Jeg skal nok føde på Ullevål siden venninnen min som er jordmor, og som skal ta imot den lille jobber der!
Fødte på Rikshospitalet sist gang, og da tok hun også imot, og det var ikke bare bare når hun ikke jobbet der dessverre!
Jeg har bodd i Oslo siden jeg flyttet ifra Sverige som liten, og bor i Ski nå siden 3 år tilbake, og er strålende fornøyd med det! [:D]
Var akkurat inne å tittet på sykehus nå... Jeg tror jeg ønsker å føde på riksen, men er noe usikker enda.. ( det sto at det var vanskelig å få plass der)
Dette er første min.. (Trodde ikke jeg kunne bli så tussete.. hehe..)
Jeg bor like ved Ryen, så det er ikke langt fra Ski..
Ny her jeg så jeg må bare prøve meg fram. Fant ut for tre dager siden at jeg er gravid *glad*. Hadde en spontanabort i mai og er kjempe glad nå. Håper bare at det går bra denne gangen :) [:)]