Termin?? HJELP?

LadyZ

Gift med forumet
I følge BV er jeg 4 uker i dag

I følge tickeren min er jeg bare 3+5

I følge min egen beregning er jeg 4+2

HJELP???

Kan noen hjelpe meg? Blir helt forvirret av dette....

Første dag i sist mens var 9.Mars og jeg har hatt 32 og 30 dagers syklus...

Tickeren er ikke norsk, og da regnes fulltid som 40 uker, ikke 40+2.

Har du regnet siste mens dato med 28 dagers syklus eller unnfangelsesdato/EL?
Tror du kan velge på BV

ORIGINAL: Stjernejenten

Tickeren er ikke norsk, og da regnes fulltid som 40 uker, ikke 40+2.
Har du regnet siste mens dato med 28 dagers syklus eller unnfangelsesdato/EL?
Tror du kan velge på BV

Sign. Skal du ha tickeren riktig må du fylle ut termindatoen 2 eller 3 dager før, alt etter om du regner termin som 40+2 eller 40+3.

Hvordan har du regnet ut terminen din selv da?

Sånn [:)]

Leste flere steder at du må skrive termindato to dager før anntatt termindato på disse tickerene [:)]

Er 4+0 i dag <3

blir ikke klok på tickere jeg[&:] i følge tickeren min er jeg 4 uker.. i følge bv er jeg 4+5.. i følge meg selv, skjønner jeg ikke at jeg er over 3 uker ennå[8D]

ORIGINAL: alenemed2troll

blir ikke klok på tickere jeg[&:] i følge tickeren min er jeg 4 uker.. i følge bv er jeg 4+5.. i følge meg selv, skjønner jeg ikke at jeg er over 3 uker ennå[8D]

Regner du 3 uker fra befruktning eller mens?
For er siste mensdag som regnes som første gravid-dag. Så teknisk sett er du gravid i ca to uker før du blir befruktet. [&:] Om du går inn på BV sin uke for uke oversikt så står det feks i uke 4: Embryoet er i begynnelsen av denne uken to uker gammelt

Jeg forstår ikke helt hvordan dere kan få feil dag på babyverden? Har dere lagt inn riktig dato for siste mens, og riktig sykluslengde? Hvordan kan dere få annen dato enn den dere regner selv da?

I følge BV er jeg 4+0 og det stemmer nå i følge tickeren min også. Måtte bare ta og skrive inn 16.Desember i stede for 18.Desember... siden de bare regner 40 uker i Amerika og 40+2 i Norge [:)]

ORIGINAL: Stjernejenten

ORIGINAL: alenemed2troll

Regner du 3 uker fra befruktning eller mens?
For er siste mensdag som regnes som første gravid-dag. Så teknisk sett er du gravid i ca to uker før du blir befruktet. [&:] Om du går inn på BV sin uke for uke oversikt så står det feks i uke 4: Embryoet er i begynnelsen av denne uken to uker gammelt

jeg regner fra befruktelsen jeg da, for blir alltid satt tilbake litt på UL så[8D]

er litt grønn på hele greia da[8D]

ORIGINAL: LadyZ

HJELP???

Jeg fikk 3+6 på deg med siste mens 9.mars, og 31 dagers syklus.. (mer forvirring ;) Hehe

ORIGINAL: Mamii 25

HJELP???

Jeg fikk 3+6 på deg med siste mens 9.mars, og 31 dagers syklus.. (mer forvirring ;) Hehe

Jeg går ut i fra 30 dagers syklus siden det var det jeg hadde sist :) Så da er 4+0 rett i dine beregninger og!

ORIGINAL: Mamii 25

HJELP???

Jeg går ut i fra 30 dagers syklus siden det var det jeg hadde sist :) Så da er 4+0 rett i dine beregninger og!

Hehe, det er godt mulig :) Men uansett, man får vel en mer sikker en ved ultralyd, så da kan du jo bare ta sånn ca frem til da :) Kan endre på terminlisten jeg vettu, må nok sikkert det med flere :)

Jeg regnet 31, som et slags gjennomsnitt, tenkte jeg :) Gjorde det med meg selv da jeg hadde litt ulik syklus. ;) men noen dager til eller fra spiller jo ingen rolle, er vel ganske liten sjans for at man føder på termin likevel ;)

Back
Topp