Termin ? Hjelp? Råd?!?

Silckely

Elsker forumet
Januarhula 2014
Okay damer.. Sist jeg ble gravid tok det nesten 12 dager før ettet festet seg ( blødning og smerter) og test ble pos først 18 dpo .. ( 4 dager over ikm og veldig svakt ) - nå lurer jeg på om det kan ha skjedd nå også? - altså at egget festa seg rett før den egentlige ikm ( 1 mai) og at jeg da fikk pos test 8 dager etter det.. - ? Og at jeg er 6+ 3 idag .. Jeg pleier jo alltid å ha stabil syklus det eneste jeg ikke skjønner er den poaitive el testen rett før ikm?? Kan den ha vært falsk? Evt fremprovosert av festing av egg?? - bør jeg gå utifra siste mens og sen festing 6+3 ? Eller den pos el testen og 4+3?

ville gått ut ifra den positive el testen jeg! enn så lenge.
er det jeg gjør

Ja den som var 2 uker forsinka? Jeg fikk pos el test 2 ganger.. Først 16 april og sååå 28 april :b hehe

Skal innrømme at jeg syns det er helt merkelig at du skal være like lagt som meg når du testa pos el lenge etter min pos el :P hehe!! Selv om det er veldig morro :D

Ja den som var 2 uker forsinka? Jeg fikk pos el test 2 ganger.. Først 16 april og sååå 28 april :b hehe
å herre gud:P haha ja da skjønner jeg det blir veldig forvirrende :P
jeg ville fiksa meg en time hos han kvinnedoktoren i tønsberg jeg. gått ut ifra 4 uker først, så en time hos han i uke 6. så kan du heller bli positivt overraska over at du er lenger på vei kanskje

Skal innrømme at jeg syns det er helt merkelig at du skal være like lagt som meg når du testa pos el lenge etter min pos el :P hehe!! Selv om det er veldig morro :D
Jeg testa pos el samtidig som deg ( 16 april) først ogsååå igjen 14 dager senere.. Det er her frustrasjonen kommer inn :b haha

Jeg testa pos el samtidig som deg ( 16 april) først ogsååå igjen 14 dager senere.. Det er her frustrasjonen kommer inn :b haha
Jammen da er jeg med :P
Må bare vente å se på UL målene da.. De ser det raskt :) Når skulle du dit igjen?

når fikk du første positive g test da`? var den sterk eller svak`?

Jammen da er jeg med :P
Må bare vente å se på UL målene da.. De ser det raskt :) Når skulle du dit igjen?
Jeg veit ikke helt, forhåpentlig vis til gu om ett par uker.. - om ikke har vi bestillt ul om 4 uker .. Det er jo igrunn samma om det 4 eller 6 uker akkuratt nå, bare frustrert på den merkelige kroppen..

hm! jeg blir ikke klok på deg :P

Jeg ville gått ut fra den siste...og heller blitt positivt overrasket :D

Så lenge alt er bra, og tiden går, så er det vel ikkje så farlig på lengden på gravidteten så tidlig :) Kos deg heller med tiden framover :) Ein får tidsnok svar på termin osv ;) og er jammen meg ikkje sikkert at bebisen følger terminen heller.... Kan godt finne på å kome før vettu ;) Som førstegangs fikk eg 16 dager før termin sist.. så kan termin være termin tenke eg:) ( Så lenge ein ikkje går uendelig langt på overtid dersom termindato skulle vise seg å være feil..

Back
Topp