Termin gruppe - Facebook

Hva heter den?

Det er to termingrupper, denne som jeg har lagt med link til kan søkes opp men ingen kan se hvem som er medlem, hva som deles osv.

Den heter "Termin januar 2023"

Last edited:
Dette er en annen, så får folk selv velge hvilken de vil være med i. :)

Men hvorfor er det laget to? :happy:
Er det en termingruppe for Facebook generelt, eller de fra BV eller hva er tanken?

Men hvorfor er det laget to? :happy:
Er det en termingruppe for Facebook generelt, eller de fra BV eller hva er tanken?

Den som ikke kan søkes opp er jo umulig å finne for de som ikke er her på babyverden forum, og det er garantert mange andre der ute med termin i januar som vil være med etter hvert tenker jeg. :love2

Den som ikke kan søkes opp er jo umulig å finne for de som ikke er her på babyverden forum, og det er garantert mange andre der ute med termin i januar som vil være med etter hvert tenker jeg. :love2

Ja, helt enig i at det er fint med en gruppe for alle som vil, bare skjønte ikke helt hva som var tanken. :) Meen da skjønner jeg :)

Ja, helt enig i at det er fint med en gruppe for alle som vil, bare skjønte ikke helt hva som var tanken. :) Meen da skjønner jeg :)

Skal ikke svare for hva som er meningen med den andre som ikke er søkbar, men..:) mine tanker ihvertfall.:)

Men hvorfor står det BV på den hvis den er for alle?

Den andre er ikke søkbar fordi den kun er for oss på forumet.

Skal ikke svare for hva som er meningen med den andre som ikke er søkbar, men..:) mine tanker ihvertfall.:)

Åjo, den vet jeg meningen med. Den er for oss på forumet. Fint å ha en gruppe for oss. :)

Men hvorfor står det BV på den hvis den er for alle?

Den andre er ikke søkbar fordi den kun er for oss på forumet.

På den jeg la med link til står det ikke BV, og alle med termin i januar er velkommen. :)

Back
Topp