Termin fremskyndet en uke.

2+1=4

Blir kjent med forumet
Igjen gruet jeg meg til ultralyd. Dette svangerskapet har jeg hatt så minimalt med symtomer at jeg aldri helt klarer å slappe av med tanken på at den lille har det bra.
Jeg har blitt fulgt opp godt av min gyn. og i dag var det altså tid for en ny ul.time.

Klumpen i magen var like vond som hver gang, men så så jeg en liten kropp på 2.5 cm som både sprellet med armer og bein, snudde seg rundt og så ut til å ha det riktig så bra. Den vonde klumpen forsvant og lykkerusen kom over meg igjen.

Jeg ble fremskyndet en uke, så nå har jeg termin 27.januar istedenfor 4.februar. Det vil jo da si at jeg ikke hører hjemme på dette forumet likevel lengre. Jeg er i dag 9+4 dager på vei og nå nærmer det seg med stormskritt til de magiske 12!

Jeg gikk en uke over med førstemann, så det kan jo godt hende jeg føder i februar, og egentlig håper jeg litt på det! :) 

Nå må jeg bare prøve så godt jeg kan å nyte mitt symtomfrie svangerskap og tenke positive tanker, så går nok dette bra.

Nå må jeg se å få bestilt time på sykehus også, og fødeplass. For det har jeg ikke fått gjort enda... litt seint ute kanskje men....

Jippiiiii og Huuraaaa for mitt lille magetroll som klamrer seg fast :)

Åh, så herlig at alt sto bra til med den lille!

Heller ikke feil å bli satt frem i tid:-)

ja en fantastisk følelse :D Guud så godt det er å se at alt står bra til! :))) Er så glad så glad nå! <3

Back
Topp