Termin flyttet frem...*litt lang*

*p!nk smile*

Forumet er livet

Jeg var på 3d ultralyd på tors i sist uke..var da 31 uker på vei..så målte hun baby osv osv...og da mente hun jeg var 33 uker på vei[:D] Dette var hos en privat jordmor (ikke hun jeg vanligvis går til)
Hadde ikke med helsekortet så hun skrev mål osv på et ark..
Bør jeg nevne det for min jordmor i morgen eller??Andre som har opplevd det samme?[:)]

Så kanskje det blir en maibaby og ikke junibaby..weeeee[:D]

OPP

De kommer nok ikke til å endre terminen din dessverre, det er nesten mulig å få endret den de satte på den ordinære ultralyden.

MEN du kan jo håpe hun melder sin ankomst tidligere av seg selv da[:D]

ORIGINAL: Schmoopy

De kommer nok ikke til å endre terminen din dessverre, det er nesten mulig å få endret den de satte på den ordinære ultralyden.

MEN du kan jo håpe hun melder sin ankomst tidligere av seg selv da[:D]

Okey..var det jeg trodde...[;)] Men takk for svar...

ORIGINAL: Ruskesara!

jeg hadde nevnt det.. så kan du jo se hva hun sier[:D]
men som schmoopy sier.. de kommer nok ikke til å endre terminen din - desverre[&o]

Ja får nevne det å se hva hun sier..bare hun kommer ut fra kenguru pungen før juli så er jeg glad,hehehe[:D]

det er veldig vanskelig å forandre dato,men ta vare på arket![;)]  dumme meg trudde eg måtte bestille ul time sjøl og havna då på sykehuset hos en stressa lege. etter sikkert 900 forsøk så gav han opp og satte meg tilbake 9 dager.  hos spesialisten gjekk det bedre og han var enig i mensterminen.  han likte ikkje tanken på at eg kunne bli gåande til juni viss dei tok utgangspunkt i det utsatte terminen. dette krangla dei med heile tia,men til slutt så godtok dei spesialisten sin termin. 
eg blei satt i gang og født 7 dager over termin. då var fosterhinna så morken at legen og jordmor lurte på om kor lenge eg hadde gått på overtid[:)]  var ikkje ofte dei såg så morken

oi, laang historie det der[8|]

Jordmoren som tok ultralyd på meg mente at jeg var en uke lenger på vei. Dette var i uke 27. Men tror de vokser veldig i rykk og napp og at det fort kan bli feil når man gjør en vekstestimering så sent i svangerskapet.

Jeg fikk også min termin flyttet frem på 3D-UL men fikk beskjed om å ikke følge denne termindatoen fordi babyene vokser i rykk og napp - og det er nettopp derfor man har ordinær UL i uke 17-19. Så det skal nok mye til for å få endret den datoen, men du kan jo prøve.

ORIGINAL: stibli

Jeg fikk også min termin flyttet frem på 3D-UL men fikk beskjed om å ikke følge denne termindatoen fordi babyene vokser i rykk og napp - og det er nettopp derfor man har ordinær UL i uke 17-19. Så det skal nok mye til for å få endret den datoen, men du kan jo prøve.

Nei det spiller ikke noe rolle egentlig[:D] Bare hun kommer ut så blir jeg happy...

Back
Topp