Termin-bonanza!

Klem_entin

Flørter med forumet
Må le litt her. Har nå prøvd de fem mest populære norske terminkalkulatorene på nett, lagt inn samme dato for første dag i siste mens og samme tall for antall dager i syklus. Har fått fem forskjellige termindatoer!!

Samme forvirring hos lege, jordmor og hos gynekolog på tidlig ultralyd. Fikk tre forskjellige terminer der og som spenner over to uker.

Hadde bare vært komisk hvis det ikke hadde vært for at jeg er så redd for å bli satt i gang igjen, som sist! Følte jeg fikk for tidlig termin sist, siden babyen var litt stor.

Uuuæææ.

Noen fler?

Ja disse datoene er ikke til å bli klok på - verken i apper eller kalkulatorer hehe... Enda mer forvirrende var det da fastlegen satte meg tilbake 4 dager, men kun endret termin med 1 dag! Har en følelse på at jeg må gå over så jeg håper på tidlig termin ;)

Har fått alt fra 30. Desember til 3. Januar på ulike kalkulatorer, hos legen og på sykehuset :) legen og sykehuset har sagt 2. Og 3., så satser på at en av de er ca. riktig :p alle har forøvrig vært enige om hvor langt jeg er på vei, og det har stemt sånn ca. med ultralydene til nå (har fått ekstra oppfølging pga. flere spontanaborter på rad).

Har fått alt fra 30. Desember til 3. Januar på ulike kalkulatorer, hos legen og på sykehuset :) legen og sykehuset har sagt 2. Og 3., så satser på at en av de er ca. riktig :p alle har forøvrig vært enige om hvor langt jeg er på vei, og det har stemt sånn ca. med ultralydene til nå (har fått ekstra oppfølging pga. flere spontanaborter på rad).
Godt å se at det er flere med mange forskjellig termin. Jeg har alt fra 28.12-03.1. Men min egen er altså 1.1.. Jeg gikk overtid med første så jeg håper på at bebbisen kommer etter nyttår!:p

Fått samme hos jordmor, lege, gyn og app. Men bare prøvd en app da. :p

Jeg har også fått to forskjellige hos lege og jordmor, og begge appene mine sier forskjellige ting! Skulle jo trodd en hadde kontroll på hvor langt et svangerskap er? Men jeg tenker uansett jeg kommer til å forholde meg til termin fra UL når jeg får den :)

Back
Topp