termin 9 september

Mamman til Carina

Glad i forumet
Hei jeg er nå 21 uker på vei i svangerskapet. har vært en del dårlig men er i fin form nå er det noen andre som er på lik linje som meg dette er mitt første svangerskap og syns dette er veldig spennende [:D] Dette er et veldig etterlengtet gravititet har prøvd i 4 år før vi ble gravide [;)]
 
Gratulerer så mye!!!
Mye å glede deg til ja...[:D]
Har to barn,og håper på at vi har greid å lage et tredje!
Håpe du holder deg i fin form ut svangerskapet da...[;)]
Lykke til!
 
Takk for det [:)].
Håper at dere har greid det tredje nå da .
hvor lenge har du hvert medlem her da ?
dette er første gang jeg skriver her så dette er helt nytt for meg men jeg kommer til å titte inn her oftere .
 
Har vært medlem en liten stund(19.04),men var inne på forumet her første gang om fredagen..Trengte da litt hjelp med å skjønne detta,var mye nytt![8|]
Og jeg stortrives her på forumet,og har vel kanskje brydd meg og svart på mer en jeg burde!?[:-]
La merke til nå når jeg logga på,så var jeg plutselig blitt "super member"...
Men,men jeg syns detta forumet er helt TOPP![:D]
Så vi prates helt sikkert mer her inne...
 
Ha ha det er jo det er er til ikke sant at man prøver å hjelpe de man kan.[:D]
sånn som meg har hatt 1000 spørsmål som har florert til fastlegen min men jeg syns kanskje at jeg har hatt litt dumme spørsmål [8|] men legene sier at ingen spørsmål er for dumme. Samboeren min blir vel snart gal av alt dette babypreket hos meg han tar dette helt med ro mens jeg er helt i hundre det er jo så mye nytt og spennende som skjer med kroppen nå magen våkser jeg har begynt å merke kraftige bevegelser og det syns jeg er veldig morsomt endelig å merke at det er noe der inne [:D]
 
he,he...fått høre den jeg og:Ingen spørsmål er for dumme![;)]
Er mye spennende rundt svangerskapet,og når det er over kommer du nok til å savne magen selv om den endelig ble borte!
 
Ja jeg kommer sikkert til og savne den ja syns det er utrolig morsomt å ha fått mage [:D]
Har altid sletet med å komme meg opp i vekt så nå har jeg lagt på meg litt og jeg storkoser meg.Du da tid får du greie på om du bærer på nr tre? klem
 
Back
Topp