Termin 5 desember

monic@

Første møte med forumet

Hei alle sammen!

Er det bare meg som har termin i desember??
Kanskje er jeg bare litt tidlig ute! Håper vi kan bli flere etterhvert!! Venter spent!!
 
Jeg har termin 3.desember! Meldte meg inn på babyverden i dag! Jeg vet heller ikke om så mange som har termin i desember. Kommer vel av at det er litt tidlig enda!
 
Heisann!
Jeg har termin 17 desember så det er ennå lenge igjen. Krysser fingrene for at alt går bra! Gleder meg!!!
 
[:)]Hei, jeg har termin 6.desember. Dette blir barn nr.3 hvis alt går bra, og jeg gleder meg like mye som jeg gjorde første og andre gang! Dette er spennende[;)]


Dette gikk ikke så bra likevel... Spontanaborterte 2 dager før jeg var 9 uker på vei.
Det er en trist følelse.Jeg er redd for at jeg alltid kommer til å tenke på barnet jeg skulle hatt vinteren 2005. Men for all del, vi gir ikke opp.Håpet er der[:)]



Vår jente


Vår gutt
 
Her kommer jeg og, med termin 18. desember. Det er min aller første gang som gravid det her, etter nesten tre år med prøving, og ett mislykket ivf-forsøk. Mens vi ventet på å få tilbakeført fryseegg, klarte vi det jammen på gamlemåten. Så nå er vi utrolig spent, og jeg surfer rundt på nettet i timesvis på jakt etter andres erfaringer :)
 
Hejsa [:)]
Jeg er en dansk pige som har termin 7. december. Første barn og glæder mig bare helt vildt!!! Men samtidig også frygtelig nervøs for at noget skal gå galt...
 
[:D][:D][:D]Positiv test i går....Hjippi. Etter terminkalkulatoren er terminen 27.des, for en julegave!
Førstemann for oss. Dette blir gøy!
 
Hei alle sammen. Jeg har termin 16.12. Fikk vite om svangerskapet idag faktisk. ER litt bekymret for bl. økonomien og jobben og sånn. Vi har en jente på 2 år, så dette e jo så spennende. Håper alle dere har det bra videre i svangerskapet.
 
Det er jo her jeg skulle skrive meg inn ja,, [:)] Har termin 15.desember, og er spent ja!! Håper vi holder oss her inne alle sammen og at alt går bra med oss,,, og du "Krølle",,, tror kanskje jeg vet hvem du er??

Klem, Gladmamma!"
 
Hei Monic@. Gratulerer, du har termin på bursdagen Min [:D] Jeg selv har termin 1 Desember [:)]
 
Termin 27 des. etter over 1 år uten pervansjon gav det klaff. da hadde jeg brukt p piller i over 7 år.
Vår første.... gleder meg masse
 
Back
Topp