Termin 5.11 ❤️ Når fikk dere gravid 3+?

Desemberspire20

Ønske om en liten spire ❤️
Jeg er litt opphengt i at HCG skal stige, og da tester jeg digital for å se ukene stiger. Hehe :-) jeg fikk «gravid 1-2» 16dpo, og «gravid 2-3» 19 dpo.
Jeg tok test idag og (jeg vet jeg er litt teit haha) 22 dpo, og fikk «gravid 2-3» nå også. Med førstefødte fikk jeg 3+ 23dpo. Så jeg burde jo ha ventet til i morgen.

Ligger med 3 aborter og uendelig prøving bak så tør nesten ikke glede meg over det før jeg ser 3+ som jeg gjorde da det gikk bra [emoji173]️

Så mitt spørsmål er, når fikk dere digital «gravid 3+»? :-)

Jeg har ikke noe svar til deg, fikk selv 2-3 da jeg var 24dpo, og etter frenetisk googling (har en MA bak meg, dette er første ivf-forsøk) landet jeg på at jeg bare blir stresset av å teste sånn [emoji53] det er så store variasjoner på hcg-stigning at en slik test egentlig sier ganske lite, selv i graviditeter hos samme person. Håper du snart får 3+ og at spira vokser som den skal [emoji173]

Er på 27dpo i dag tror jeg og fikk 3+ i dag, hadde 2-3 1dpo . Ikke testet noe mellom der. Men tror som murmeldyret sier, det er så mange variasjoner så man må vel bare prøve og tenke minst mulig på det og bare håpe. Jeg har selv mange mislykkede svangerskap bak meg så vet hvor vanskelig det er å ikke fokusere på sånt altså <3

Det er tydelig at det er store forskjeller. Jeg fikk gravid 2-3 uker i går, 15 dpo
Gleder meg til å se 3+,tenkte å vente noen dager før jeg tester!

Jeg har ikke noe svar til deg, fikk selv 2-3 da jeg var 24dpo, og etter frenetisk googling (har en MA bak meg, dette er første ivf-forsøk) landet jeg på at jeg bare blir stresset av å teste sånn [emoji53] det er så store variasjoner på hcg-stigning at en slik test egentlig sier ganske lite, selv i graviditeter hos samme person. Håper du snart får 3+ og at spira vokser som den skal [emoji173]

Ja, heldigvis er det individuelt og ingen bestemt tegn på at noe er galt selv om det tar lang tid osv med testene. Jeg bare håper sånn spiren setter seg [emoji173]️
Åå stakkars, MA virker helt grusomt :-( håper det bra for deg også! Vi får passe på at leiekontrakten blir brukt i 9 måneder som planlagt [emoji1360]

Er på 27dpo i dag tror jeg og fikk 3+ i dag, hadde 2-3 1dpo . Ikke testet noe mellom der. Men tror som murmeldyret sier, det er så mange variasjoner så man må vel bare prøve og tenke minst mulig på det og bare håpe. Jeg har selv mange mislykkede svangerskap bak meg så vet hvor vanskelig det er å ikke fokusere på sånt altså <3

Så betryggende at du fikk 3+ litt sent. Jeg tror jeg prøver igjen å teste mandag [emoji4] da er jeg 24 dpo. Og jeg fikk sist svangerskap 3+ på 23dpo. Så håper det skjer, så skal jeg prøver slappe mer av og glede meg over å være gravid <3
Off ja, det er helt grusomt når det går galt :(

Her var det ei som skreiv litt om hcg nivå og digitale tester. Ser det er store forskjeller, så best å prøve å ikkje henge seg for mykje opp i dei vekene..

http://forum.babyverden.no/threads/hcg-tabell-billigstrimler-og-cb-digital.1767667/

Lettare sagt enn gjort kanskje. Har digitale på lur her óg, som eg håper skal vise 2-3 og 3+ etterkvart

Oi så stort sprang mellom alle :0 helt sykt. Men veldig betryggende å se. Noen øker det raskt på og andre ikke. Ingen er bedre eller verre - heldigvis :-)

Jeg får bruke den siste digitale på mandag morning (24dpo) så håper jeg den er 3+ så skal jeg slappe godt av :-)

Ja, heldigvis er det individuelt og ingen bestemt tegn på at noe er galt selv om det tar lang tid osv med testene. Jeg bare håper sånn spiren setter seg [emoji173]️
Åå stakkars, MA virker helt grusomt :-( håper det bra for deg også! Vi får passe på at leiekontrakten blir brukt i 9 måneder som planlagt [emoji1360]

Høres ikke ut som om du har hatt den letteste veien mot graviditeten heller [emoji173] denne gangen skal den sitte hele veien for oss begge [emoji4] [emoji106]

Høres ikke ut som om du har hatt den letteste veien mot graviditeten heller [emoji173] denne gangen skal den sitte hele veien for oss begge [emoji4] [emoji106]

Nei det er ikke alltid like lett. Har flere venninner som så og si blir gravide hvis de vasker trusene sammen med mannens boksere [emoji23] så det er ganske frustrerende! Men heldigvis har jeg en gutt [emoji173]️ og håper spiren sitter denne gangen. Kanskje jeg ikke føler meg gravid fordi det ikke er så likt som når jeg ble gravid med han? Kanskje forklaringen er så enkel som at det er en jente jeg venter, time will show [emoji16]

Har termin 9. november, og fikk 3+ i dag, 20 dpo. Har ikke testet noe på en uke da, så aner ikke når 3+ "egentlig kom" :) Krysser fingrene for spirene! :)

Har termin 9. november, og fikk 3+ i dag, 20 dpo. Har ikke testet noe på en uke da, så aner ikke når 3+ "egentlig kom" :) Krysser fingrene for spirene! :)

Så bra :-D jeg tok test i dag tidlig og er 24dpo og fikk fortsatt 2-3 på testen. Tok Cb plus også, og det er tydelig stigning på streken så jeg tror jeg lar være å teste mer og bare være fornøyd med stigning og ingen blødning [emoji2]

Back
Topp