Termin 4 september

piah...

Andre møte med forumet
Hei hei. Er ny her,lurte på om det er flere her som har termin rundt samme dato som meg?
 
Velkommen!! Er litt senere enn dere to jeg da. 13. september er min termindato. Dagene begynner å sneeeegle seg nå.
Lykke til forresten!
 
Trives kjempe godt her inne så langt. masse hyggelige mennesker, å masse nyttig stoff. er helt enig med deg storemagepus, dagene begynner virkelig å sneeegle seg. vet liksom ikke helt hva jeg skal finne på mens jeg venter på at nurket skal komme. lykke til begge to med den lille i magen=)
 
Tusen takk for det=) Formen er helt grei, men det begynner virkelig å presse på i bekkenet. Går liksom bare rundt å kjenner etter om ikke noe skal begynne å skje snart. er litt utålmodig, å samtidig litt usikker på hva slags tegn jeg skal kjenne etter. Har jo hørt at når fødselen er i gang så kjenner du det uansett, magen blir hard og man får smerter i rygg og mage. men har vært plaget med veldig sterke kynnere hele svangerskapet (da smerter i rygg å mage) så er litt redd for at jeg ikke skal merke noe før ting "er godt i gang" liksom. høres kansje litt dumt ut men. Hvordan går det med deg å din form da? Vet du hva slags kjønn det er?
 
Hei.

jeg har termin 5 september! [:)]
Ser ut som vi er en del september fødene her [;)]
nå har vi heldigvis ikke lenge igjen!
Lykke til med den siste tiden og fødsel alle sammen!!!
 
Da er det vell ikke lenge i gjenn,siden du har begynt å få rier. =) Hadde noe her en kveld som kunne minne veldig om rier, magen ble hard å fikk smerter i magen som gikk bak på ryggen. tok tiden for sikkerhets skyld. hadde tre sånne med 20 min i mellom. men det ga seg etter en stund. Er ikke sikker på om det kunne vært ekte rier eller om det bare var veldig kraftige kynnere. Er litt vanskelig å vite når dette er først gangen. Skal til jordmor mandag,så får vell høre med henne da. Du får ha lykke til med ventingen, håper noe skjer snart=)
 
hei hei...har termin alt i fra 2 -18 septmeber...legene er ikke helt enige men uansett så kommer lillemor snart..
jeg sitter da her med veer på 4-5 minutter imellom og har allerede 3 cm åpning..vel..hadde det forrige dag hvertfall..skal på ny sjekk imorgen for å se hva som skjer da..
oh hvis det ikkehadde skjedd noe så skulle hun tøye meg til 4 cm hvertfall som jordmoren sa..gud det er vondt men det er jaggu hvert det hvis fødselen setterigang altså..er nå sliten..har gått sånn her i 2 år nå..he he fikk en sønn i august ifjor..blir et år til søndagen faktisk så hvem vet..kankjse han får lillesøsteren sin i bursdagsgave..
 
Back
Topp