Termin 4 juli jenter!

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Det ser ut som alle sniker i køen her gitt! Hvordan er det med dere andre i dag? Vi er en hel gjeng med termin i dag! Men så er det jo bare 5% som føder til termin så det betyr vel at ingen av oss skal føde i dag;)

Hvilken termin hadde du før OUL?

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Nei, ingen tegn her enda...

Termin før UL var 12 juli, men jordmor lurte veldog på hvordan legen hadde kommet frem til den datoen. Min egen menstermin tror jeg var 10 juli om jeg husker riktig...?...

Termin 4.juli

Nei, ingen tegn her enda...

Termin før UL var 12 juli, men jordmor lurte veldog på hvordan legen hadde kommet frem til den datoen. Min egen menstermin tror jeg var 10 juli om jeg husker riktig...?...

Termin 4.juli
Mener å huske at min mens termin var 8. Juli....

Jeg tror mens termin var 6. Juli, mener jeg bare ble flyttet et par dager

Det er vel bare å være tålmodig ... Ikke lett :) Men det er uansett ikke lenge igjen nå!! Termin før Oul var 6.Juli

❤ Gutt 2006 og Jente 2008 ❤ Termin 4.Juli❤

Hadde vanlig kontroll hos legen i dag. Det er bestilt overtidskontroll om en uke på sykehuset. DEN timen håper jeg i hvertfall at jeg slipper!

Hadde vanlig kontroll hos legen i dag. Det er bestilt overtidskontroll om en uke på sykehuset. DEN timen håper jeg i hvertfall at jeg slipper!
Du får sette i gang i dag, vi er bare to fødende på SiV i dag- så det er plass til deg;)

Back
Topp