Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sny
Jeg er veldig usikker på hva som er rett, og om dere kjære jenter, kan hjelpe meg å forstå dette, ville jeg bli veldig veldig lykkelig.
Siste skikkelige mens som var som mens var 15 januar, så blødde jeg friskt blod i et døgn den 14 februar og brunt blod slim den 13 Mars, og jeg har testet negativt på både blod og urin frem til i dag.
I dag kom det opp på cb digetal 3 + , så om noen kan hjelpe meg vil jeg bli veldig glad, gjerne en forklaring også, for jeg skjønner ikke noe av det her...
ORIGINAL: nurkeklar er gravid
Jeg er veldig usikker på hva som er rett, og om dere kjære jenter, kan hjelpe meg å forstå dette, ville jeg bli veldig veldig lykkelig.
Siste skikkelige mens som var som mens var 15 januar, så blødde jeg friskt blod i et døgn den 14 februar og brunt blod slim den 13 Mars, og jeg har testet negativt på både blod og urin frem til i dag.
I dag kom det opp på cb digetal 3 + , så om noen kan hjelpe meg vil jeg bli veldig glad, gjerne en forklaring også, for jeg skjønner ikke noe av det her...
igår skrev du jo at du hadde fått positiv test??både på november og desember... Vanskelig å holde styr på historien?? CB digital som viser 3 + viser alt over 5 uker og oppover..
Har vært til lege den 2 mars da sier hun at livmorveggene er fortykket, er det det samme som forstørret ?
Var til lege den 8 mars og da sier også legen at testene mine, både blod og urin er negative, og at livmoren min ikke har vokst noe.
I går testet jeg positivt og jeg aner ikke helt jeg.
Den 8 august fikk jeg utvendig UL på magen min, hadde skade i skulderen var på røngten avd og hun sveipet over magen min, så livmoren men hun sa at det ikke er noe der.
Jeg er forvirret jeg
ORIGINAL: nurkeklar er gravid
igår skrev du jo at du hadde fått positiv test??både på november og desember... Vanskelig å holde styr på historien?? CB digital som viser 3 + viser alt over 5 uker og oppover..
Jeg mente jeg testet negativt fram til i går. Ok, så det betyr ikke 5 uker med 3 + da ?