Nefie Blir kjent med forumet Himmelbarn 31 Aug 2005 #1 Heisann Jeg er ny her og har termin 3 februar :-) (viste ikke om dette forumet tidligere... har kun benyttet www.snartmamma.com) Er det flere som har termin samtidig som meg?
Heisann Jeg er ny her og har termin 3 februar :-) (viste ikke om dette forumet tidligere... har kun benyttet www.snartmamma.com) Er det flere som har termin samtidig som meg?
L lindaen Guest 31 Aug 2005 #2 Har ikke akkurat termin samtidig som deg, men det er bare en dag i forskjell [;)] Hei og velkommen hit forresten[:D]
Har ikke akkurat termin samtidig som deg, men det er bare en dag i forskjell [;)] Hei og velkommen hit forresten[:D]
M millemax Glad i forumet 2 Sep 2005 #4 velkommen hit, korselig og se det er flere i februar! har selv termin rundt den 10 foreløpig[:D][:D]
ZStar Flørter med forumet 2 Sep 2005 #5 Har termin 4. feb og ser vi bor på omtrent samme sted? Jeg på Garderåsen du nærmere bestemt hvor i Fetsund?
Har termin 4. feb og ser vi bor på omtrent samme sted? Jeg på Garderåsen du nærmere bestemt hvor i Fetsund?
Alika Betatt av forumet 3 Sep 2005 #6 Hei hei! Jeg har faktisk termin 3 februar! Skal på UL den 7 sept, kan hende den forandrer seg litt da.... Greit med februarbarn ![;)] Kan være med litt til sommeren og kult at de blir litt eldre når de skal en gang begynne på skolen.
Hei hei! Jeg har faktisk termin 3 februar! Skal på UL den 7 sept, kan hende den forandrer seg litt da.... Greit med februarbarn ![;)] Kan være med litt til sommeren og kult at de blir litt eldre når de skal en gang begynne på skolen.
Nefie Blir kjent med forumet Himmelbarn 7 Sep 2005 #7 Hei alika Gleder meg til å høre hvordan det har gått på UL idag. Jeg skal dit imorgen. Gleder meg!!!