Termin 28.nov???

Tri

Blir kjent med forumet
Er det noen andre som kommer til å ha termin 28.nov som venter på å teste?
Noen som har testet allerede som har termin 28.nov?
Jeg lurer på å teste i morgen....

Jeg ventet 28. Nov. Lurte på å teste i morgen, men den trenger jo ikke slå ut enda. Spent:)

27 nov her og venter også på å teste ;)
Tenkte å teste på fredag eller lørdag :)

29 November her. Testet i dag og fikk en svaaaaaaako positv test... Krysser fingrene for at lillen blir der i 8mnd til<3 Orker ikke SA nr 3 på 3 mnd!

Gratulerer så mye prøverpånr3!!! :) Da tar jeg og sjansen på å teste.......spennende!

Tri skrev:
Gratulerer så mye prøverpånr3!!! :) Da tar jeg og sjansen på å teste.......spennende!

Tør ikke helt å ta i mot gratulasjonen enda! Men takk:) Oppdaterer med videre testing:)

Jeg fikk også en veldig svak positiv i dag !!!! Men dom du sier: jeg tørr ikke helt å juble enda jeg heller. Krysser fingrene for oss alle for sterke positive tester de neste dagene:)

Tri skrev:
Jeg fikk også en veldig svak positiv i dag !!!! Men dom du sier: jeg tørr ikke helt å juble enda jeg heller. Krysser fingrene for oss alle for sterke positive tester de neste dagene:)

Gratulerer litt veldig forsiktig:) Nok en positiv test i dag litt sterkere enn i går:) termin 28-11-2012 i følge unnfangelse og termin 22-11-2012 i følge første dag i siste mens. Har syklus på 33 dager. Hvem skal jeg da ev følge?

Det lover jo godt for din del:):) vil tro de går ut fra siste mensen på termin. Jeg tok en digital clear blue nå ( 7 timer etter sist test, men bare 3 timer siden jeg var på do), og der stod det ikke gravid...... Håper og tror at det bare er for tidlig, hva Tenker dere her inne? Den første testen tok jeg med morgentrim i dag, det var bare såvidt jeg såg krysset.

Ikke morgentrim men morgenurin!!

Tri skrev:
Det lover jo godt for din del:):) vil tro de går ut fra siste mensen på termin. Jeg tok en digital clear blue nå ( 7 timer etter sist test, men bare 3 timer siden jeg var på do), og der stod det ikke gravid...... Håper og tror at det bare er for tidlig, hva Tenker dere her inne? Den første testen tok jeg med morgentrim i dag, det var bare såvidt jeg såg krysset.

Kanskje for lite hcg til å slå ut på digital hos deg enda.:) Test igjen med vanlig i morgen tidlig for å se om den har blitt sterkere:)) Jeg fikk GRAVID 1-2 på min digitale i stad. Så nå jubler jeg litt og håper bare lillen blir der i 8 mnd til<3 >

Back
Topp