Termin 27

prøver82

Andre møte med forumet
Jeg har termin 27 Oktober. Det er så utrolig godt å ha passert de magiske 12. Har vært litt småkvalm, svimmel, tett nese og HUMØRSYK..Uffa meg..samboeren min mener jeg ikke forstår ironi lenger. [8|]
Klem
 
Snille deg! Gravide kvinner har lov til å være "humørsyke", og som regel er det mannens skyld at det utarter seg.

Mannens oppgave er å ta hensyn til at noe er på gang i kroppen din. Han kan ikke forstå HVORFOR han må ta hensyn, men han bør vite AT han må det. Gjør han ikke det, er det helt normalt om du føler at han er irriterende. Kanskje du føler at endringene i kroppen din ikke blir anerkjent? Dette blir jo bare spekulasjoner fra min side, da. [:)]

Selv har jeg vært veldig bevisst på å anerkjenne fruens endrede hormonnivå, og bank i bordet - det har gått over all forventning. Vi har kun hatt en episode hvor jeg var nær ved å få en frossenfisk i hodet (Hun stod med fisken over hodet, klar til å slå - jeg glemmer det aldri!) fordi jeg trakk litt vel mye i henne, og var generelt kverulerende.

Dette blir jo litt paradoksalt. Her kommer jeg og er nær drept av sinna, gravid kone, og så prøver jeg å gi deg råd?[:D]

Vel, jeg har i hvert fall klart å unngå flere slike episoder. [;)]

Mvh,
Mercury
 
Back
Topp