Termin 26.august

Apeloffen

Forumet er livet
Heihei! Ville bare hilse på. Har fått termin 26.august, så passet jo fint å joine denna klubben da=) Gleeeda mæ masse til lillegulle kommer til værdn..tida går fort, så d e jo ikkje længe ijænn nu. Nån andre me samme termindato kanskje ? [:D]
 
HEI


Eg har termin den 27 august.... gleder meg veldi eg og :)

koz
 
Så spennanes da [;)] Korsn har ditt svangerskap vært sålangt da? veit du om d e jente eller gutt du får?[:D]
 
Det er lit tungt og gå med så stor mage men de går bra... har bekkenløsning og de er heilt forferdele. nei eg veit ikkje om de blir gutt eller jente... men eg tror sev at de blir gutt[8D] du da korleis går de med deg og svangerskapet da?

koz
 
åja har du så svær mage du?[:D] har passelig fin størrelse æ..ikkje for stor,og ikkje for litn heller [:)] Ellers e alt fint her.. har vært sjukemeldt i 2 mnd pga bekkernløysning sjøl. E ikkje no godt akkurat.. E så lei av å sitte hjemme å ikkje gjør en sjit. Har så løst å gå tura osv, men ska ikkje gå langt før æ e fallefærdi mella beina [8|]

Trur d blir en gutt her også.. alle spør om vi vente gutt når dæm ser magen min.. e jo litt arti d da. Ville vite kjønnet da vi va på ultralyd, men d va så usikkert. Mulig d va en gutt sa han, men kan også bare ha vært navlestrængen vi så. Gleda mæ hvartfall utruuulig masse. [:D]

Har du nå samboer/kjæreste da ?

klem[:)]
 
ja eg har sambuer.. har nart vert i lag i eit år... han kommer fra mo i rana[8D] han gled seg som ein unge.. hehe[:D] de gjer eg og...! ja magen min e stor klare ikkje og sjå beina mine lengre..[:)] gled meg til og gå i vanlege klær i gjenn... [8D] ka heite du da?

Koooz
 
Heia! Henger meg med her jeg å! Hadde vært artig å blitt kjent med noen som har termin i samme tidsrom som meg sjøl. ( 27 August)
 
Hei på deg[:)]

eg og har termin den 27 august[8D] hadde vert kosle og bli kjent med noen som har termin samtidi som meg... [;)]de hadde vert gøy. kor kommer du fra da?


KoZ
 
Heia. holder til i oppdal, ( sør-trøndelag ). Begynner å grue meg til fødsel jeg;( hva med deg?
 
jo eg gruer meg lit eg og. Men de skal bli god og få de ut og...[8D] men de eg mangen som seie at man må ikkje grue se så mysje til fødselen men eg trur ikkje noe på dei. får de ser så helvetes vont ut........ :/
Eg kommer far sogn egentle men bur i ålesund nå.


Koz og klem[;)]
 
hei ijænn! Vært nån daga utn internett her, så har dotte litt av lasset[:)] Men e artig å få kontakt me fleire som har termin samtidig ja..har jo 26.august, og tida flyg. Heite lise og bor i narvik. Har en samboer som har jobba i barnehage i 8år ca, så d kommer jo godt med når man skal ha litn beibis sjøl...[:D]
Trur ikkje fødseln e nåkka å grue sæ tell..heilt ny og spennanes opplevelse, og d kjæm jo nå godt ut av d. så d e ikkje nåkka æ går å grue mæ tell hvartfall[;)]
Klem til dåkker[:D]
 
hei lise...

eg lurte på korleis man får til de med den streken som du har med den lille barnet på som viser kor langt du er på veg kan du lere meg de?
 
ja si d du..hehe.. bære trøkk på min strek så kjæm du inn på sida dær man lage den..e vell bære å læs sæ fram trur æ... E ikkje å flenk å forklare sånne ting, men hvess du ikkje får d tell så kan æ nu prøv å hjælp dæ vidre.. e på tur i sæng nu..stuptrøtt..[:D]
Venta du tvillinga eller? Bære så længer opp at du gleda dæ t å få "de" ut...[:)]

nattinatt fra lisemor[:)]
 
nei eg venter bare ein... men eg trur dan blis stor... ;)

Koz
 
hehe, ja d blir jo spennanes å se.. e nu bra forskjell på dæm, sjøl om de har vært like længe inni magen.. nån som får store, og nån som får små. spennanes e d nu[:D]
 
Back
Topp