Termin 2017 <3

Jeg drikker av og til en iskaffe, men det er fordi jeg får avsmak på vanlig kaffe når jeg er gravid :(

Sånn ellers så er det vel ikke anbefalt mer enn 1-2 kopper om dagen ? :)

Pleier å drikke flere kopper om dagen, men etter jeg ble Gravid har jeg ikke så lyst på det lenger. Så drikker 1 kopp om dagen, kanskje 2. :)

Var "stordrikker" før svangerskapet.. drakk gjerne 3 kopper på morgenen,2-3 til lunch,3 etter middag.. men nå er det max 1 kopp på morgenen :)

1 morrakaffe, kaaaanskje 1 til ved spesielle anledninger, men helst bare 1 for dag.

Jeg gjorde det samme forrige svangerskap og min førstefødte var på 4 kg. Tydelig at det ikke gikk ut over fødselsvekta.

Tror det går helt bra så lenge man holder seg innenfor anbefalingene som jo er 1-2 kopper per dag :happy:

Jeg klarar meg fint uten kaffe, men har drukket en del cola pga kvalme. Det er det eneste jeg har fått ned...

1-2 kopper. Kaffelysten har avtatt litt siden jeg ble gravid, men drikker fortsatt litt. Er glad i iskaffe o.l. da.

Drakk flere kopper kaffe daglig før graviditeten. Nå har jeg knapt lyst på. Tar en kopp hvis jeg har lyst på.

Jeg har imidlertid også drukket cola i perioder hvor det har vært det eneste jeg har klart å få i meg. Så da får jeg jo i meg koffein der.

Kaffelysten har vært fraværende, men noe tilbake nå. Alt fra 1-3 kopper til dagen...

Drakk veldig mye kaffe før jeg fant ut at jeg var gravid. Har kanskje nå drukket 2 kopper maks... har heller tatt meg en kopp kakao i ny og ne. Brus drikker jeg aldri, har ikke gjort det før heller

Var stordrikker av kaffe før jeg bla gravid. Etter at jeg ble gravid har jeg nesten ikke drukket kaffe i det hele tatt. Ikke pga kvalme eller noe, men lysten har bare avtatt.
Drikker kaffe en sjelden gang, på besøk eller om jeg er på cafe med venninner. Drikker heller kakao eller koffein fri te til hverdags .

Drikker mye kaffe til vanlig, men har aldri klart å drikke det som gravid, blir kvalm... Den må i såfall inneholde ganske mye melk!

Jeg begynte å drikke kaffi rett før jeg ble gravid, så nå bare sluttet jeg med det.
Men blir en iskaffe i ny og ne :)

Jeg holder meg til 1-2 kopper om dagen, noe som ikke er så annerledes enn før jeg ble gravid :) Men glemte at cola også har koffein og drakk en del av det i jula! :smiley-ashamed008

Jeg har mistet kaffelysten helt, og jeg drakk myyye kaffe før [emoji12] nå blir det kanskje en kopp hvis jeg er i besøk!

Drakk opp til 1 liter før jeg ble gravid, nå kaster jeg opp bare av å tenke på kaffe:/ men 1-2 kopper er innafor om man er gravid. :)

Back
Topp