Termin 16 mars......

Nate78

Betatt av forumet
Er det flere her inne som har termin samtidig som meg??? ..........nygjerrig[8|]

hallen. jeg har termin den 17 mars,er 10 uker i dag. gleder meg veldig. klem lenemoren

Hei! Må teste ut dette her jeg også... Jeg har termin ca den 14.mars. Skal til første kontroll i morgen. Artig å treffe andre gravide på denne måten... Skal si mye er forandret siden sist jeg gikk i lykkelige omstendigheter (for 10 år siden).[:)]

Hei alle=)

Så gøy at vi er flere som har termin i mars, jeg har 16 mars, og det er etter ultralyd, er nå i uke 13 og bare gleder meg mer og mer. Har allerede hatt 3 ultralyder, og skal på ny igjen 18 oktober, da med familien med meg=)
Gleder meg kjempe masse t og bli mamma.

Madde

[:D][:D][:D] Jeg har etter denne siden termin 16/3, men legen min sier 14... Stoler på meg selv jeg..
Lykke til.. Jeg skal foresten på tidlig ul på mandag, da får jeg se om det er en eller to eller tre eller....

Gleder meg

Hallå;)
Jeg har fått termin 14.mars, føler meg mye mer gravid enn som så...[&:]
Venter nr. 2, og alt er annerledes enn første gang.
Sist gang merket jeg knapt at jeg var gravid, nå har jeg fårr ALT!!
Kvalm[:'(], trøtt, humørsvingninger, bekkenplager osv, lurer nå på om d kan være d motsatte kjønn!!!
Klem[:)][:)]

Hva har du fra før av Vilma?

Kommer ifra Tromsø, enn du mie 83??

Hei, noen dager siden sist ja. Jeg har gutt fra før... 4 år, og verdens beste!![:)]

Back
Topp