termin 13.02.06

chanottisa

Glad i forumet
hei hei[:D] jeg er 29 uker på vei med min lille/store prinsesse! var på ultralyd i uke 20 og 24 og da fikk vi vite at det var en lang og flott jente. [;)] magen begynner å bli temmelig stor nå og jeg er fryktelig plaget med mye veske samling i kroppen som derme gjør det tungt og bevege seg[:@] . lurte på om noen andre her har vært mye plaget med væskesammling i kroppen? eller såre hofter og ben?[8|]

hei hei jeanett!
velkommen til oss og gratulerer med den lille i magen[:D]

begynner og få en del vann i kroppen her også ja, det første jordmora påpekte sist jeg var der, så tung i bena...
er hos fysioterapaut og hun sa det kunne hjelpe og "rulle" med anklene når en går, og ligge med bena høyt om kvelden...
har du noen gode råd som hjelper for deg?

klem

Hei og velkommen hit![:)]

Jeg er ikke plaget med så mye væske i kroppen, men hender jeg får litt hovne fingrer og ben... Det er spesielt hvis jeg går lenge, for eksempel på handletur eller gåtur. Da føler jeg at fingrene vokser. [&:]
Kan også merke om kveldene at sokkene lager noe mer merke enn ellers. Lekkert[;)]
Har også fått det rådet at bena skal ligge høyt. Det pleier som regel ikke være noe problem å få til, blir jo litt sofaligging på kveldene, ja[8D]

Hei Jeanett og velkommen hit da! Koselig at vi blir flere inne her [:)]

Har heldigvis ikke merket noe særlig til væskeansamlinger enda, kun litt i beina.. Får sånne striper etter sokkene jeg også som Lisee skrev om.. [&:] Får ikke gått eller rørt meg så veldig mye, siden jeg har bekkenløsning, så jeg føler at jeg eraltfor mye i ro! Kjedelig..
Lykke til iallefall [:)]

uff bekkenløsnig hørtes ikke bra ut, heldigvis har jeg ikke fått det enda men verker bare litt i hoftene noen ganger. jeg hadde ei venninde som fikk det å det så ikke mye bra ut hun måtte humpe rundt på krykker med beina slepende etter seg.
jah, det er ikke rart du kjeder deg for det er jo ikke akkuratt så mye enn får gjort for alt gjør jo vondt.
jeg har fryktelig med vann hele figuren etter sokken sitter igjenn på foten min uansett hvor slakke sokker jeg her hehe.. men det kommer jo ann på om jeg har trasket mye den dagen da.
så du venter og en jente =) så koselig. vi er så mange her hvor jeg bor som er gravide nå det er helt sykt :) og nesten alle skal ha jenter så lurer på om det blir ett jente år til neste år hehe..

så artig at du har termin en dag før meg[;)] er ikke det på morsdagen det? jeg begynte å sammle opp veske allerede i i uke23 så har det bare ballet på seg[X(] men hele min slekt har hatt problemer med mye vann når de gikk gravide,søskenbarnet mitt fikk ei jente her i sommer og mens hun gikk la hun på seg 25kg og meste parten var bare vann!! helt utolig.. nå kan du ikke se at hun har gått gravid en gang, håper det renner så fort av meg og tihi [:D] men legen mete og at det var arvelig beslastet men det vannet.. mann får bare håpe at det renner fort vekk i gjenn etter fødselen[:)]

Back
Topp