Termin 1. mai 2006

LinnBE

Andre møte med forumet
Hei jenter, noen med ca. samme termindato som meg? La oss utveksle tanker og erfaringer her!

Snakkes snart da!
 
Hei. Jeg har termin 1.mai og gleder meg kjempe masse. Har hatt 2 spontan aborter tidligere så denne lille babyen gleder vi oss til skal komme. Håper alt går bra denne gangen. Hva me deg da Linn? Alt bra med deg? Fått noen tegn på at du er gravid? Ikke jeg, men det hadde jeg ikkede andre gangene heller. Hadde vært artig å fulgt hverandre under savngerskapet.

Klem fra Line[:)]
 
he hei! fikk vite i dag at jeg har termin 4mai! er overlykkelig! :)
 
Hei adnil. Da har vi jo nesten termin samtidig. Så kjekt. Alt bra med deg sånn ellers? Jeg har ingen svangerskaps tegn, litt kjedelig, men egentlig litt glad at jeg slipper kvalmen. Hva ønseker du deg mest da? Gutt eller jente?

Klem fra Line[;)]
 
må berre prøva meg fram.. e ny i dette..
 
hei!
alt fint med meg, men er veldig trøtt om dagene!! og brystene er veldig ømme... hadde vært kjekt med ei jente, har en gutt på 3,5år. men så lenge ongen er frisk så er d uansett.. :) er d din første?
 
Er ikke så lett å få det til. Prøvde en stund jeg også før jeg skjønte noe i det hele tatt. Alt bra med deg?
 
Ja min første og vi gler oss masse til han eller hun kommer. Vi har hatt lyst på barn en stund, og har mistet to ganger tidligere. Krysser fingerne for at det går bra denne gangen[;)] Hadde vært kjekt med en jente,men blir like glad hvis det blir en gutt. Bare alt går bra[:)]
 
er kjempearti!
var bare 18 forrige gang så nå gleder vi oss kjempemye. litt mere virkelig denne gangen.. sønnen min begynner jo å bli så stor at eg følte nesten for hannes del at d var på tide med en til.. har vært sammen med pappen hans siden jeg var 16 og har d kjempeflott! går jo bare i min egen lille verden..[:D]
 
jeg har termin 4.mai[:D]hurra.....yppelig tid å få barn på...det er faktisk bursdagen min[:)]
 
Hei!

Jeg har foreløpig termin 3. mai! Det er vårt første, så alt er veldig nytt og spennede! Jeg har ingen svangerskapstegn - er ikke spesielt trøtt engang! Blir egentlig litt stresset av det... Har ømme bryster og noen ganger kjenner jeg stikkninger i nederst i magen, avogtil litt kvalm, men bare litt - ellers er alt som vanlig.. Jeg er jo sikkert bare heldig foreløpig- fint å høre at noen av dere andre heller ikke har så voldsomme tegn - De kommer nok tidsnok, skal vi se! [:)]
 
Back
Topp