termin 1.januar og juleferie

remrete

Andre møte med forumet
Hei hei! fant dette forumet og synes det virker gøy å snakke med andre som har termin rundt samme tid som meg. Venter vårt første, så er meget spent :)

Jeg har termin 1.januar, og det har gått opp for meg at jeg faktisk kan føde midt i julefeiringa...Vi bor i Oslo, men kommer opprinnelig fra Sunnmøre. Har hele familien der og vil jo helst feire jula sammen med dem, og ikke være alene her i Oslo...

Hva tror dere, er det "trygt" å ta bilen fatt over fjellet vinterstid?

Flere som har termin 1.januar? eller har samme dilemma som oss?[8|]

Hmmm, kanskje det blir en vurdering du bør ta i samråd med lege når den tid nermer seg...? Kjedelig hvis det skjer midt på fjellet [8D]
Jeg har termin 20. januar men fikk streng beskjed hjemme om å ikke reise noe sted i jula... bor på vestlandet men er fra østlandet [;)]

Hei og VELKOMMEN !!!! Koselig du kommer hit.

Jeg har ikke samme dilemma som deg da jeg bor nær sykehus, og ikke skal reise til jul, men jeg hadde fint gjort det om mannen ønsket, så lenge det er fri vei over fjellet og sykehus nær der vi hadde reist (med fødestue), om noe skulle skje [;)] Men du må følge hva du føler er trygt og vil selv [:D]

kan ikke noen av slektningene komme til dere isteden da? :)

Har samme dilemma, men vi kommer ikke til å farte denne jula!! Håper foreldrene mine eller svigeres kommer til oss [;)]

Vi skulle egentlig feire julen i nord norge i år siden min samboer er derfra, men nå er jo det uaktuellt i og med at jeg har termin 5 januar. Får holde meg i nærheten av Ahus ja [:)]

Jeg har termin første januar og tror ikke vi kommer til å reise noe sted i julen.
Sist hadde jeg termin 26 januar og da hadde jeg ingen betenkeligheter med å reise bort i julen.Men vi reiste bare til en annen by på østlandet da,hadde nok ikke reist til en eller annen bortgjemt bygd der det var langt til sykehuset.

har termin 1. el 2. jan etter menstermin... får vel klart svar på ul om 14 dager..

men vi har "heldigvis" svigersjulehelg i år! de bor nærmere sykehuset enn oss, så er faktisk 15 min nærmere om det sku skje noe midt i julemiddagen[8D]

Gratulerer og velkommen[:)]

Jeg hadde ikke reist over fjellet i jula - sånn i tilfelle..

hei jeg og har termin 1 januar, foreløpig iallefall. spennende og se va de mener etter ultralyden.
dette blir iallefall spennende og se om det blir en desember eller januar beby :)

Back
Topp